Postcrossing #9

Ahoj všichni!
Víkend nám už bohužel skončil, a co si budeme povídat, je pondělí a na žádné dlouhé a složité články nikdo nemá chuť. A protože už nějakou dobu nevyšel Postcrossing, myslím, že teď je na něj ten pravý čas.

Ukrajina
Na tomto pohledu je zobrazena opera. Elena také píše, že město, ve kterém žije je opravdu nádherné.
Akorát mě trochu mrzí, že pohled přišel v obálce...

Druhý pohled je, překvapivě, z
 Německa
Anna-Lena mi na pohled napsala hned několik německých slov, s překladem do češtiny. Němčinu se učím ve škole, takže slovíčka znám, ale i tak jsem ráda, že si někdo přečetl, co mám na svém profilu napsaného.

Japonsko
Na tomto pohledu mě nejvíc fascinuje to, že ke mně cestoval až z Japonska a vůbec není poničený. A to je z měkkého papíru. Posledně mi přišel celý zmačkaný i pohled z Německa, a teď tu mám Japonsko, které má jen maličko ohnutý roh.

Čína
Charmaine (asi?) píše, že má moc ráda knihy. Krom toho jí baví sledování filmů a jízda na kole. A věta která se mi moc líbí "I love my life and I´m very happy"


Španělsko
Anně Marii je 46 let a pracuje na poště už od jejích 18ti let. Miluje čtení a její neoblíbenější spisovatelka je Megan Maxwell. Ráda chodí na procházky, do kina, poslouchá hudbu a co je hlavní, raduje se z maličkostí. Anna bydlí 30 minut vlakem od Barcelony.


A jako poslední tu mám pohled z Turecka, který mě zklamal. Už jsem se o tom zmiňovala tolikrát, že to snad nemá cenu znovu rozepisovat. Když je na pohledu napsáno "Many greetings from ... "a podpis, vždy mě to zklame. Vzhledově je ale pěkný.


Komentáře

  1. Taky nemám ráda pohledy, kde napíší jen pozdrav. Přijde mi to hrozně neosobní a odbyté.. o to víc mě ještě mrzí, pokud ty pohledy jsou hezké
    Jinak pěkné kousky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Já se třeba vždy snažím napsat alespoň něco...
      N.

      Vymazat
  2. Nemůžu si pomoct, ale upoutal mě ten z Číny. Budu se tu muset trochu porozhlédnout, abych se zorientovala, o co v postcrossingu jde, i když alespoň tuším.
    x
    www.introvertnisvet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem na to psala článek, najdeš ho v sekci Postcrossing hned nahoře :)
      N.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky