Cestování: Palmitos park 2

Ahoj všichni!
Dnes budeme pokračovat v naší procházce po Palmitos parku a jak už jsem minule slibovala, zastavíme se u delfínů, kteří jsou řekla bych hlavní "atrakcí" tohoto parku.
Nevím jak vy, já vždycky delfíny brala jako zvířata, ke kterým se nedostanu... Kolika z nás se stane to, že by si pohladil třeba tygra? S delfíny jsem to měla stejně. A upřímně? Chvilkama mi připadali i trochu děsiví. Ale po tom, co jsem si na ně mohla šáhnout, pohladit si je jsem zjistila, že jsou vlastně velmi společenští a  přátelští.

V tomto parku máte možnost si domluvit
"program" s delfíny, kdy si je můžete pohladit, něco se o nich dozvíte a po celou dobu vás fotí, tudíž si potom můžete zakoupit i vytištěné fotografie, které jsou opravdu nádherné.
My samozřejmě této možnosti využili a program si zaplatili. V daný čas jsme čekali u bazénu, než si pro nás přijdou. Osobně mě překvapilo, že jsme hned dostali dezinfekci na ruce, kterýma jsme potom šahali na delfíny.
Po důkladném očištění rukou i nohou jsme konečně mohli na kraj bazénu a chovatelka (nevím jak jinak to nazvat) si přivolala delfíny.
Člověk se až diví, co všechno si nechají líbit. Paní moc hezky vyprávěla snad všechno, co o delfínech věděla. Od způsobu pohybu až po princip, jakým delfíni spí. Tušili jste třeba, že takový delfín vůbec nepoužívá zuby ke kousání potravy? Jediné, k čemu zuby potřebuje je hraní případně boj s ostatními delfíny. Potravu totiž rozmělní v žaludku, takže kousat nepotřebuje.
Další zajímavostí je delfíní spánek. Jestli jsem to správně pochopila, delfín potřebuje přemýšlet o tom, že dýchá, tudíž vždy spí jen jednou polovinou mozku. Takže jestli někdy potkáte delfína, který bude mít jedno oko zavřené a druhé otevřené, pravděpodobně spinká :)
Na závěr přidávám ještě několik fotek z delfíní show, kterou jsme si nemohli nechat ujít. A příště už se uvidíme u nějaké recenze :)










Komentáře

  1. Tyjo to musela být nádhera! "Potkat" delfína sice není můj největší sen, ale takovéhle příležitosti bych taky určitě využila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo :). Delfíni jsou krásní. Je super, že ses o nich dozvěděla tolik informací a směla si je pohladit ♥.

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Palmitos jsou skvělé, v delfináriu jsme byli na doporučení cestovní pojišťovny, se kterou jsme sjednávali bezpečné cestování. :) A byli jsme za ten tip rádi. Nejdřív nás sice odradila trochu vyšší vstupné, ale nakonec jsme byli rádi, že jsme se nenechali odradit. :) Delfíni byli fakt skvělí a byl to neopakovatelný zážitek. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky