Postcrossing #11

Ahoj všichni!
Přeji (pokud možno) krásné pondělí. Dnes, jak už z názvu víte, se bude jednat zase o něco odpočinkovějšího a to o Postcrossing.
Mám tu většinu pohledů ještě z minulého roku, takže si je dnes ukážeme a od příště už to budou první pohledy za rok 2017.

Španělsko
Isa mi napsala pohled ve dvou jazycích. Nejprve španělsky a pod to anglický překlad. Píše, že má vystudovanou biologii a současně pracuje jako zdravotní sestra.



Rusko
Sophii je 21 a pochází z Ruska. Minulé léto strávila v Praze měsíc a moc se jí tu líbilo.





Spojené státy americké
Monika posílá mnoho pozdravů z Californie. Píše, že toto nádherné místo (na pohledu) má jen deset minut chůze od svého domu. Momentálně tam květiny nejsou, ale až se oteplí, zase rozkvetou a budou nádherně barevné. Monika pracuje jako učitelka a žije v malém domku se dvěma kočkami.




Maďarsko
Tento pohled mi udělal asi největší radost - je ze série pohledů, kde jsou jednotivé země popsané (vidíte níže jak to myslím). Autorka sice napsala jen že posílá mnoho pozdravů, ale i tak jsem z něj byla nadšená.

 
Spojené státy americké
Krissy posílá nádherný pohled s kolibříkem. Píše, že má doma kočky, psy, morče a rybičky...


Syngapur
První pohled z tohoto státu, a hned přesně ten, co mám nejradši... Kay posílá mnoho pozdravů a píše, že miluje cestování.




Maďarsko
Člověk, jehož jméno nepřečtu píše, že bydlí nedaleko hlavního města - Budapeště. Má rád(a) čtení a oblíbený autor je Tolkien.


Který se vám líbil nejvíc? A je někdo z vás také zapojený do Postcrossingu? Pište do komentářů!

Komentáře

  1. Ten z Ruska je boží. Já miluji ten typ, který jsi dostala z Maďarska a Singaporu! Já mám jen Itálii, co se týče toho typu. Moc pěkné jsi dostala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já mám ještě Slovensko stejné jako to Maďarsko a Singapor... Já je třeba posílám dost často, ale nijak nikdo se nemá k tomu aby mi ho poslal také :D
      N.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky