Přečteno: Obsidio

Autor: Amie Kaufmanová, Jay Kristoff
Překlad: Richard Podaný
Počet stran: 624
Rok vydání: 2018/ překlad 2019
Nakladatelství: CooBoo
Anotace:  Poté co se Kady, Ezra, Hanna a Nik zachránili a porušili přitom všechny existující zákony, musí se společně s několika tisíci přeživšími dostat do trvale osídlené části vesmíru.

Ovšem obchodní konsorcium, které stálo za invazí na mírumilovnou planetu, to nehodlá nechat jen tak. A tak se všichni musí spojit, aby odvrátili hrozící zničení sebe, evakuační lodi i jedné malé promrzlé planety, která byla na začátku toho všeho.


Z mého pohledu...
A je to tady. KONEC.
A teď upřímně - je tu vůbec někdo, kdo se netěšil?
Já osobně jsem se nemohla dočkat a když jsem se konečně pustila do čtení Obsidia, i přes spoustu věcí do školy jsem ho měla za pár dní přečtené. Už teď mohu říct, že v brzké době plánuji určitě rereading celé trilogie. Přeci jenom je to už nějaká doba, co jsem první díl četla a je jasné, že spousta detailů mi unikla. Myslím si, že po druhém přečtení bude můj zážitek z Obsidia ještě silnější.

Jak je již v anotaci řečeno, stejně jako v předchozích dílech se zde setkáváme s Kady, Ezrou, Hannou a dalšími postavami. Přibývají nám k nim ještě Asha a Rhys, kteří přibližují život na Kerenze, která je v rukou BeiTechu.

Ačkoliv by to na konci Geminy mohlo vypadat, že série a hlavní zápletka je ukončená, Obsidio vám dokáže, že autoři toho ještě mají mnoho co říct.
Začátek je opět o něco pomalejší, ale po krátkém seznámení se s postavami se opět přidává spousta akce. Autorům se mimo jiné povedlo i skvěle předat myšlenku a fakt, že nic není černobílé a nikdo není jen dobrý nebo zlý.

Nechybí zde ani naprosto dokonalé grafické zpracování, tentokrát je navíc doplněné o kresby, kterých v předchozích dílech moc nebylo.

Jay Kristoff navíc dorazí také na podzim na Humbook festival, což je další z důvodů si tuhle skvělou sérii přečíst!

Já mohu Obsidio i jeho předchozí díly Illuminae a Gemina jedině doporučit a za zaslání mockrát děkuji Albatrosmedia!

Komentáře

  1. Sérii Iluminae bych si ráda do Humbooku přečetla, doufám, že to tedy stihnu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už si tu sérii prostě musím přečíst. Láká mě už dlouho, ale zatím jsem se k ní nedostala. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky