Deset knižních dní - den 9 : Dva žánry

Ahoj všichni!
Jsme u předposledního dne výzvy a dnes pro vás mám dva žánry, které čtu nejraději.

Young Adult
Můj asi nejoblíbenější žánr je Young Adult. Všem kolem mně to podle mě dost ulehčuje výběr knih pro mou maličkost, protože z tohoto žánru je jen málo knih, které se mi nelíbí. Jako příklad bych vám tu ráda uvedla Selekci, Hvězdy nám nepřály, nebo třeba Girl online. Na mém wishlistu jsou z tohoto žánru například Will Grayson, Will Grayson, Všechny malé zázraky a nebo Kečupová mračna.

Druhým žánrem, který čtu jsou asi dívčí romány? Popravdě nikde nemůžu najít, jestli to je opravdu žánr, a nebo se to jen uvádí jako štítek. No nicméně, když se podíváte na stránky  jakéhokoliv knihkupectví, najdete tam většinu knih stejných, jako v kategorii Young Adult.

Ano, já vím...Tyhle články začínají být kratší a kratší, ale netušila jsem, že tato výzva bude takovým oříškem. Nicméně, zítra vychází poslední díl a to je jedna schopnost, tak bych se snad mohla rozepsat :)

Během dubna se můžete těšit na články ohledně "výletu" do Osvětimi, ty by pravděpodobně měly být dva. Potom další díl Postcrossingu, samozřejmě další díly do rubriky Přečteno a také nějaký ten Tag :) Možná se mi podaří sepsat i problémy knihomolů a tipy na knížky.

Díky že čtete můj blog ♥

Komentáře

Oblíbené příspěvky