Postcrossing #1 (part 3.)

Ahoj všichni!
Vítám vás u třetího postcrossingového článku. Původně měly být jednom dva články za tento měsíc, ale kupodivu mi přišly ještě tři pohledy. Dva z Německa a jeden z Číny.
Pojďme se na ně podívat.

1) Německo
Tento pohled z Německa je ve skutečnosti opravdu zelený, ne tak šedý, jako na fotce.

















2) Druhý pohled z Německa
Začínám si nějak všímat že mi chodí většina pohledů z Německa. Nicméně se mi opět moc líbí a krásně zdobí mojí sbírku na zdi, kterou vám ukážu možná v dalším článku.















3) A teď ten nejlepší.... z Číny!
Tohle je můj první pohled z Číny, takže jsem z něj měla opravdu radost a jsem ráda, že mi přišel pohled, který vyjadřuje vyloženě Čínu a ne třeba nějaké zvíře, ikdyž bych z něj byla také nadšená
















To by bylo pro tento kratší článek vše. Snad se vám líbil a brzy se uvidíme u dalšího článku.
Nikola

Komentáře

Oblíbené příspěvky