Knižní radůstky | červenec 2017 | 2. část

Zdravím!
Jak už jsem posledně slibovala, dnes tu mám druhou část knižních radůstek za červenec.



Pro začátek tu mám knihu, kterou už jsem recenzovala a proto se o ní nemusím dlouho rozepisovat.

Růže pro Charlotte (Elizabeth Craftová, Shea Olsenová)
Dle mého názoru je naprosto zbytečné tuto knihu číst a vůbec nechápu tu vlnu nadšení, se kterou kniha přišla. Jak už jsem zmiňovala, na recenzi se můžete podívat tady.


Nevinná navždy (Abbi Glinesová)
Opět vám sem nebudu opisovat anotaci, protože se jedná o závěrečný díl trilogie, tak abych vám to nespoilerovala, kdybyste se tuto sérii chystali číst. Mně se líbila, byla to taková ta "slaďárna" a odpočinková četba.

 Možná jednou (Colleen Hooverová)
Tyhle narozeniny se Sydney zrovna nepovedly - zjistila, že její přítel ji podvádí. S její nejlepší kamarádkou... a spolubydlící k tomu. Takže je bez přítele, kamarádky a bytu. Naštěstí zasáhne Ridge, sympatický hudebník odvedle, který se Sydney ujme. Noví spolubydlící sice nejsou zrovna normální, ale sám Ridge je fajn a navíc... navíc chce po Sydney texty ke svým písničkám. Jejich spolupráce je to nejlepší, co Sydney kdy potkalo, ale hrozí přerůst v něco víc. Jenže mezi jejich srdci stojí víc než jen šokující skutečnost, že Ridge je hluchý - je tu především Maggie, kterou Ridge upřímně miluje a kterou Sydney nehodlá vystavit stejné zradě, kterou sama zažila...
Tato kniha je na databázi knih hodnocená 94% a na Goodreads 4.33/5, takže by měla být opravdu skvělá.

Girl Online na turné (Zoe Sugg)
Tato kniha mi dorazila od nakladatelství Jota - na obálce knihy je použita moje fotka 💖
Školní rok začal a Penny je připravená vzít živo do svých rukou a být na vše sama za sebe. Noah, její Kluk z Brooklynu, nečekaně zrušil všechny koncerty a není po něm ani vidu ani slechu. Nikdo netuší, kde se skrývá. A tak když se Penny vypraví do Londýna na návštěvu umělecké školy, kde studuje její spolužačka Megan, zdá se, že by to mohla být dobrá příležitost najít si nové přátele.

Netrvá dlouho a v Pennyině životě se objeví i nový kluk - okouzlující a talentovaný student fotografie Callum. Pomůže Callum Penny zapomenout na Kluka z Brooklynu? A dokáže vůbec Penny začít nový život, když to vypadá, že ji Noahův stín pronásleduje téměř na každém kroku?



Co je tvoje, je i moje (Tess Stimson)
"Co je tvoje, je i moje" je výsledkem mé návštěvy v knihcentru. A za 99 Kč ve slevě, no nekup to.

Grace Hamiltonová je dítě štěstěny. Na co sáhne, to se vydaří. Avšak to, po čem touží ze všeho nejvíce, mít nemůže: vlastní dítě. Tato nenaplněná touha se plíživě přemění v posedlost, která dokáže rozleptat i ten nejdokonalejší život. A pak se z Ameriky nečekaně vrátí její sestra...

Susanna je rozený smolař. Na co sáhne, to se zkazí. Ale děti mít mlže, dokonce je už i porodila - a dala k adopci. Šest let strávila v americkém tetovacím salonu a teď se vrací do Británie, aniž tuší, čím se tam vlastně bude živit. Už ani nevěří, že se jí podaří dělat něco smysluplného: nejspíše doufá, že zas nevytvoří nějaký další průšvih.

Setkání obou sester je zprvu jako setkání dvou bytostí z rozdílných planet. Přesto se dokáží shodnout na jedné věci: Susanna se stane náhradní matkou Graceina dítěte. Odnosí a porodí je, pak novorozeně předá biologickým rodičům. Zádrhel nastane ve chvíli, kdy se Susanna rozhodne, že si dítě nechá...


Fantastická zvířata a kde je najít - původní scénář
Famfrpál v průběhu věků

Tyto dvě knihy asi nemusím dlouho představovat. Já v červenci dočetla celou sérii Harryho Pottera a naprosto se zamilovala, takže pořídit si i tyto knihy pro mě byla nutnost!


Griša (Leigh Bardugo)
A na závěr jedna kniha na recenzi od Fragmentu (už brzy by měla být online), za kterou moc děkuji.

Ravka, kdysi mocná a hrdá země, se otřásá v základech. Pás nepropustné temnoty obývaný krvežíznivými nestvůrami ji rozdělil na dvě části. Její budoucnost leží v rukou nic netušící dívky...

Alina nikdy v ničem nevynikala. O to víc je překvapena silou, která se projeví v okamžiku, kdy je se svým regimentem napadena a jejímu nejlepšímu příteli hrozí smrt. Jejích výjimečných schopností si všimnou na nejvyšších místech a dívka je dopravena na královský dvůr, kde se má naučit ovládat své dosud nezkrocené schopnosti. Má se stát grišou - členkou privilegované vrstvy mágů a kouzelníků.
Jenže nic v tomto světě plném přetvářky není tak, jak se jí snaží namluvit. Alina proniká do tajemného společenství grišů a poznává blíž i jejich nejvyššího mága, okouzlujícího Temnyje. Postupně přichází na to, že vše, co se kolem ní děje, má jediný cíl. Zneužít její jedinečnou moc proti celé zemi i proti ní samotné. Pokud se nechce stát loutkou v rukou zla, musí uprchnout. Jediná možná cesta však vede tam, kam se jiní neodvažují. K pásu nepropustné temnoty...

Napište mi, jestli jste četli "Možná jednou" a jak se vám líbila. Já ji plánuji číst v blízké době, takže mě zajímá váš názor.

Komentáře

  1. Jak vidím jedná se o samé skvěle knihy. Já bych si rozhodně chtěla přečíst Možná jednou a Grišu, tak se k nim snad dostanu. Jinak přeju příjemné čtení a budu se těšit na recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji! Možná jednou všichni vychvalují, tak snad bude tak skvělá, jak všichni říkají :)
      N.

      Vymazat
  2. Zatím jsem ji nečetla, ale už jsem tak částečně nalomená. Takže možná jednou... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Girl Online bych si chtěla později také pořídit, přeci jen nemohu mít doma neúplnou sérii. Jsem zvědavá jak to nakonec všechno dopadne, druhý díl mě moc nenadchl, ale kdo ví, třeba trojka dvojku předčí :)

    Mrs. Jungová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě druhý díl také moc nebavil a třetí se mi bohužel líbil ještě méně...
      N.

      Vymazat
  4. Hezké přírůstky. :) Mě láká Možná jednou. Grišu jsem četla a byla jsem nadšená. Přeji pěkné čtení. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky