Přečteno: Láska a jiná vykolejení

Autor: Leah Konenová
Překlad: Lenka Faltejsková
Počet stran: 280
Rok vydání: 2018/ překlad 2018
Nakladatelství: YOLI
Anotace: Jedna cesta vlakem. Dva cizinci. 
Noah je beznadějný romantik a právě se vrací domů, aby se usmířil se svou osudovou dívkou. Ammy cestuje za svým otcem a na pravou lásku nevěří, protože jí rodiče byli špatným příkladem. Když jejich vlak uvízne ve sněhové bouři, Ammy a Noah, nemají jinou možnost, než pokračovat v cestě společně. Co se zpočátku zdá jako drobná zajížďka, se změní v jedinečné dobrodružství a dva naprostí cizinci se do sebe během jediné noci zamilují. Ráno ale všechno změní a jejich cesta nabere nečekaný směr…

Když jsem o téhle knize slyšela poprvé, autorčino jméno jsem si k ničemu nespojila. Až později jsem zjistila, že autorka napsala Jsem romantik, ale léčím se, kterou jsem hodnotila 80 % a byla jsem z ní nadšená. Věděla jsem tedy, že Láska a jiná vykolejení bude také skvělá. A skutečně!

Obálka je naprosto boží. Miluju tuhle barvu a navíc zrovna u YOLI jich takhle barevných moc není. Zároveň je docela minimalistická a zkrátka co dodat, líbí se mi. 

Postavy
Máme tady Ammy, která se poprvé vydává sama vlakem za svým otcem, který se snaží uzavřít sňatek s jeho novou přítelkyni. Zároveň je tu ale máma Ammy, která to nebere zrovna dobře a sama má co dělat, aby vůbec mohla ve světě fungovat. 
Na druhé straně je Noah, který si prošel nehezkým rozchodem a nyní je na cestě za svou bývalou přítelkyní, aby se s ní usmířil. 

Z mého pohledu...
Ti dva se potkají cestou ve vlaku. Konkrétně se seznamují ve chvíli, kdy vlak uvízne ve sněhové bouři. Ammy začíná panikařit, že nestihne svatbu a Noah také není zrovna dvakrát nadšený, že přijede pozdě. Následně ale zjistí, že mají stejnou cestu a nakonec se rozhodnou, že se spolu vydají na cestu. Ve vlaku by totiž mohli čekat klidně i do dalšího dne a stále mají špetku naděje, že když vyrazí hned, oba stihnou, co potřebují. To ale ještě netuší, co je čeká.

Abych pravdu řekla, Ammy mě místy docela štvala. Často měla pocit, že se potřebuje s Noahem dohadovat a dokazovat mu, že je naprosto silná a nezávislá (ale sama bys se na cestu nikdy nevydala, co?), ale na druhou stranu jsem ji chápala. Noah pro mě byl takovým tím dobrákem, který vůbec neví, co má dělat. Kupodivu mi ale k příběhu oba dva seděli a autorce se podařilo je hezky vykreslit. 

Samotný příběh pro mě měl lehce nečekaný zvrat na konci (i když věřím, že spoustě z vás dojde, co se stane) a celkově na mě kniha působila neskutečně mile. 

Jestli hledáte lehce klišé, ale stále krásný příběh, u kterého se budete usmívat, jste tu správně. Naprosto nenáročné oddechové čtení, které mě po lehčím problému se do čehokoliv začíst, přivedlo zpět.

Hodnotím 80% a doporučuji!

Jaká romantická kniha se vám v poslední době líbila? Začínám si všímat, že mám doma samé fantasy, tak to potřebuji trochu odlehčit. 

Komentáře

  1. Lásku a jiná vykolejení jsem před pár týdny také četla a neskutečně moc se mi to líbilo! Neměla jsem o ní žádná očekávání, zvlášť když nejsem moc na knihy, které se odehrávají během jednoho dne, ale tohle mě vážně překvapilo. Konec jsem vůbec neodhadla. :D Jo, vůbec jsem to nečekala, byla jsem z něho pěkně paf jako ty postavy!
    To jsem nevěděla, že autorka napsala ještě nějakou další knihu! Sakra, budu to muset napravit, protože tahle vánoční klišé romantika byla skvělá!
    Romantická kniha, kterou bych ti mohla doporučit... tak já navrhuji cokoli od Kasie West. Teď by u CooBoo měla vyjít v překladu P.S. I Like You, a ta je mega boží! Byla to má asi druhá kniha od autorky a lepší než cokoli, co jsem od ní zatím četla. Chystám se na další její knihy, protože angličtina není složitá, takže tak. :) ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky