Přečteno: Zaslíbená

Autor: Kiera Cassová
Překlad: Ivana Svobodová
Počet stran: 272
Rok vydání: 2020/překlad 2020
Nakladatelství:
CooBoo
Anotace: Lady Hollis Briteová je nadšená – a v šoku. Král Jameson jí totiž veřejně vyjevil své city, o čemž odjakživa snila. Jako jediná ze šlechtických dcer upoutala jeho pozornost! Ale Hollis si brzy uvědomí, že stát se královnou možná není ten šťastný konec, který si představovala. A když se setká s cizincem, který má schopnost nahlédnout přímo do jejího srdce, pochopí, že ve skutečnosti touží po úplně jiné budoucnosti.


Z mého pohledu...
Já, když CooBoo oznámilo, že vydá novou knihu autorky Selekce:
Kiera Cass napsala knihu? To musím mít!

Já, mezitím co jsem čekala, až mi ji Česká pošta doručí: (čti až si dojdu na poštu, protože vůbec nejsem celý den doma)
Ještě jsem neviděla jedinou pozitivní recenzi a všichni říkají, ať od toho nemám žádná očekávání...

Já, když jsem ji poprvé otevřela a zjistila, že mě to nebaví:
Přece to nemůže být tak zlé.

Já po dočtení:
Tak tohle že napsala stejná autorka, jako Selekci? Kdo jsi a co jsi udělala s Kierou?

Hlavní hrdinka, Hollis, je šokovaná. Král jí vyznal své city - to byl přece její sen! Brzy ale zjišťuje, že to možná není to, co chtěla. Do toho navíc potkává Silase a najednou si je jistá tím, že vlastně touží po něčem úplně jiném.

Budu upřímná, po reakcích všech ostatních kolem sebe jsem od toho nic nečekala. Předpokládala jsem, že Selekci se to nevyrovná a zároveň jsem počítala s tím, že to nebude žádný zázrak. Tohle byl ale totální propadák.

Do poloviny knihy se ani nedá mluvit o ději a skutečně to není tím, že by autorka představovala svět. Ono totiž není moc co představovat. Zároveň to ale také není seznámení s postavami. Hollis jakožto hlavní hrdinka není zrovna moc bystrá, vtipná také není a vlastně vůbec nevím, co si o ní myslet. Prostě mi byla tak nějak jedno. Co se dalších postav týká, nijak moc se neprojevují a vlastně nemáte šanci si je oblíbit.
Ve druhé polovině se sice něco málo děje, nudné je to ale pořád stejně.

K tomu tu máme nudnou, prvoplánovou, ale také naprosto bezmeznou lásku. A to i přesto, že Hollis zná Silase opravdu jen chvíli. Vývoj žádný, rovnou láska jako hrom. Vtipné (nebo spíš smutné) na tom je to, že onen vyvolený se na scéně téměř vůbec neobjevil a nic moc o něm nevíme. Jinými slovy druhá hlavní postava tam sice je, ale vlastně ji skoro nepotkáte.

Takže si to shrneme - máme tu Hollis, o které nevím, co si myslet a druhou hlavní postavu, Silase, který se téměř neobjeví. Potom tu je jejich silná, bezmezná láska, která se zjevila z minuty na minutu a to všechno je zasazeno v nezajímavém světě.

A to, vážení, ještě není všechno. Zaslíbená bude mít i druhý díl.

Jestli se mi na knížce něco líbilo, je to obálka, za kterou si v CooBoo zaslouží pochvalu. Šaty se krásně lesknou, název je vyražený (takže je vystouplý) a náhledy autorčiných předchozích knih (na zadní straně) se krásně lesknou. Z tohoto hlediska je to skvěle zvládnuté a je to snad to jediné, co je knize pozitivní.

Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji Albatros Media!

Komentáře

  1. Achjo...hned jak jsem viděla, že to je od autorky Selekce začala jsem jásat, ovšem jak čtu, úplně není proč..:(

    OdpovědětVymazat
  2. Selekci jsem četla až jako starší, takže jsem jí tolik nepropadla, ale beru ji jako milou odpočinkovou knihu. To samé jsem očekávala i od téhle knihy a musím říct, že jsem hodně překvapené všemi negativními hodnoceními kolem. :) Kdoví, jestli se k ní nakonec odhodlám...

    OdpovědětVymazat
  3. Ajaj, tak to je škoda :) A já se na Zaslíbenou celkem těšila a říkala si, že to nemůže být tak zlé. Od autorky jsem četla Selekci a Sirénu, která se taky spoustě lidí nelíbila, ale mě docela ano . Tak uvidíme, jestli Zaslíbená bude vážně takový průšvih :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky