Přečteno: Na jedné vlně

Autor: Jenn Bennettová
Překlad: Kristýna Vítková a Hana Netušilová
Počet stran: 320
Rok vydání: 2017/ překlad 2021
Nakladatelství: CooBoo
Anotace: Bailey zbožňuje filmy skoro stejně jako Alexe, filmového geeka, kterého zná jen přes internet. Když se dívka přestěhuje do kalifornského města, kde bydlí i on, radši mu to neřekne. Co když by se z něj vyklubal pošuk? Navíc ji v práci rozptyluje sekuriťák Porter Roth, který ji štve i přitahuje zároveň. Zůstane Bailey se svým online klukem, nebo to zkusí s Porterem? Tahle volba bude dost zapeklitá, protože Porter má tajemství: to on je Alex... víceméně.

Z mého pohledu...
Vzpomínáte si ještě na knihu Kudy ke hvězdám? Pro mě to byla jedna z nejlepších knih loňského roku a když jsem zjistila, že autorce bude vycházet další, věděla jsem, že ji zkrátka potřebuju!

Bailey se stěhuje do Kalifornie, kde začíná v nové práci. Tam potkává Portera, který pracuje jako securiťák a jeho přítomnost ji rozčiluje a těší zároveň. Co si o něm myslet? Navíc tu je ještě jeden kluk - s tím si Bailey píše online už nějakou dobu a shodou náhod bydlí také v Kalifornii. Ale co když je nebezpečný nebo vůbec není tím, za koho se vydává? A koho si Bailey nakonec vybere?

To zní jako docela jednoduchá zápletka, že? Navíc už anotace nám říká, že Porter má tajemství: to on je Alex... víceméně. Je tedy jasné, že kniha toho musí nabídnout mnohem víc a příběh nebude jen o rozhodování Bailey mezi Porterem a Alexem a následné zjištění, že se jedná o jednu a tu samou osobu. 

A opravdu nebyl! Autorka opět dokázala, že umí skvěle psát a čtenář se na více než tři sta stranách rozhodně nebude nudit. Líbilo se mi, že se celý příběh věnuje především vývoji vztahu Bailey a Portera a autorka se nesnaží zbytečně přidávat spoustu dalších dějových linií nebo čtenáři nepředstavuje osudy dalších vedlejších postav. Samozřejmě, někdy je to žádnoucí, ale v tomto případě bohatě postačilo věnovat se hlavním postavám. Ty byly skvěle napsané, obzvláště Bailey se mi moc líbila. Zároveň vás čeká parádní letní atmosféra a opravdu čtivý příběh. Zkrátka skvělá letní romanika, která rozhodně stojí za přečtení.

Knihu k recenzi mi poskytl Albatros Media, kterému tímto děkuji!

Komentáře

  1. Kniha se nejlépe čte někde venku, na čerstvém vzduchu a hlavně někde kde je klid a pohoda. A to většinou bývá na dovolené. Tuto knihu jsem si vzala s sebou na dovolenou na chatky Máchovo jezero a bylo to skvělé. V klidu jsem si mohla číst, zatím co si děti užívali vody a zábavy.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky