Zásilka z Knihozemě + soutěž!

Už jste slyšeli o knížkách z kouzelné Knihozemě? Že ne? Pojďme se na to tedy společně podívat!


Knihozem (klik na název) je projekt spadající pod Albatrosmedia, který má za cíl především usnadnit rodičům výběr knih pro své děti. Jak jste si určitě všimli, dětských knížek u nás každým rokem vychází opravdu spousta a je těžké z té obrovské hromady vybral jednu, dvě nebo tři, které jsou opravdu nejlepší. Z toho důvodu vznikl projekt Knihozem, pod kterým letos vyšlo prvních dvanáct nejlepších dětských knížek.

Pro děti je Knihozem místem, kde vznikají ty nejlepší a nejkrásnější dětské příběhy.

V současné zásilce z Knihozemě naleznete knížky pro různé věkové kategorie - pro nejmladší čtenáře už od tří let (Kostík hledá přátele) až po ty nejstarší - od třinácti let (Zápisky z Rosewoodu - Princezna v utajení).

Za sebe ale mohu říct, že ať jsou knížky doporučené pro jakoukoliv věkovou kategorii, může je číst naprosto kdokoliv. Já jsem si nechala na recenzi poslat jedny z těch pro starší děti - tedy Timeless- zachránci nového času (Armand Baltazar), Nikdyuš (Jessica Townsendová) a Cesta dějinami čar a kouzel (J. K. Rowlinogvá). Pro recenze stačí rozkliknout jednotlivé názvy.

Následně jsem se ale vydala do knihovny a půjčila si ještě Franklinovu létající knihovnu (Jen Campbellová), která je určena pro čtenáře od čtyř let, a byla jsem z ní naprosto nadšená. Je krásně ilustrovaná, příběh je opravdu hezký a zahřeje na srdíčku. Ještě mám Zápisky z Rosewoodu - princezna v utajení (Connie Glynnová), do kterých jsem se zatím nestihla pustit, ale vypadají skvěle.

Zdroj

Zdroj

Zdroj

V Knihozemi si tedy vybere určitě každý.
Mimo to ke každému nákupu získáte dvě pohlednice, které si můžete na stránkách zaregistrovat a vyhrát zásilku z Knihozemě na každý rok po dobu pěti let (odkaz pro více informací tady).

Rozhodně také doporučuji sledovat Knihozem i na sociálních sítích jako je facebook, instagram a youtube.

Mimo soutěž Knihozemě ale můžete vyhrát knížky i ode mě.
Konkrétně můžete poděkovat České poště, že tak skvěle doručuje a vůbec mi zásilka někde víc než 14 dnů neležela aniž by se někdo chystal s ní cokoliv udělat, ale především potom Ole z Albatrosmedia za to, že mi knížky poslala podruhé (a následně mi dorazil i ten první balíček) a navrhla mi, abych vám o ty druhé udělala soutěž.
Konkrétně se jedná o tři knížky, které jsem recenzovala - tedy Timeless, Cesta dějinami čar a kouzel a Nikdyuš. Nakonec jsem se rozhodla vám udělat tři samostatné soutěže - jednak udělám radost více lidem a jednak třeba ne každého zaujaly všechny tři knihy a byla by škoda poslat někomu všechny tři, když by pak chtěl číst třeba jen jednu nebo dvě.

Všechny soutěže budou probíhat na mém instagramu @mujzivotknihomolky a to v těchto datech.
Nikdyuš - 28.6. - 8.7.
Timeless - 10.7. - 20.7.
Cesta dějinami čar a kouzel - 22.7. - 2.8.
Výherce budu následně losovat pomocí náhodného generátoru čísel a oznamovat opět na instagramu. První soutěž přidám už dnes odpoledne, takže mě nezapomeňte sledovat, ať vám nic neunikne.

Komentáře

Oblíbené příspěvky