Elita ( 2.díl Selekce)

Přemýšlela jsem o tom, jak si byl Aspen jistý, že bych nebyla dobrou princeznou. Pak se mi vybavilo poslední místo v žebříčku oblíbenosti u veřejnosti. Vzpomněla jsem si na Maxonův záhadný slib, který mi dal na začátku týdne... Opravdu bych to zvládla? Mohla bych být příští illejská princezna?
Obrázek
Obrázek
Autor: Kiera Cassová
Počet stran: 278                                    

Počet kapitol: 31
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2013/ překlad 2015


Je to už podruhé, co se vydáváme do illejského království. Situace se začíná vyostřovat, protože z původních 35ti dívek zůstalo v paláci pouze šest. V tomto díle se America hodně změnila. Skoro bych řekla, že neví co chce. Už od Selekce se motá v milostném trojúhelníku Maxon- America-Aspen a nedokáže se rozhodnout, jestli dát přednost staré lásce, nebo upřednostnit novou. Aspenovým příchodem do armády se všechno jen horší, protože America má teď na zámku oba dva- Aspena i Maxona. Do toho na zámek začínají útočit rebelové z osmých kast a prokazuje se, že Illeá má víc problémů, než se zdálo. Všechny pokoje převrací naruby, jako by něco hledali. Nikdo ale neví co.  A aby toho  nebylo málo, vztahy mezi dívkami se začínají vyostřovat a na místě je veliká soutěživost. Všechny si moc dobře uvědomují, že právě ony musí "hrát a taktizovat" jinak budou vyhozeny ze hry. Vztahy mezi dívkami naštěstí urovnají slova královny a dívky si postupně uvědomí, že nemá cenu válčit mezi sebou a vytvoří si více kamarádský vztah.
Co ale musím  autorce nechat je, že děj není jednoznačný. Několikrát mi vyvrátila moje očekávání a celý děj převrátila naruby. Když už to vypadalo, že si America vybere Aspena a vrátí se spolu, najednou to Maxon celé převrátil. Musím říct, že jsem od začátku fandila spíše Maxonovi, a asi jako většina čtenářek jsem Aspena neměla ráda, pro jeho chování a charakter.

Nechte se překvapit, jak to celé skončí, ale už teď vám můžu prozradit, že Selekce byla jen začátek. Elita takové rozehřátí a První bude skvělé zakončení, i když bude ještě čtvrtý díl.

Nikola

Komentáře

Oblíbené příspěvky