Postcrossing #6

Ahoj všichni!
Už poměrně dlouho nevyšel Postrcossing , a protože se mi tu opět nahromadilo spoustu pohledů, rozhodla jsem se ukázat vám je. Nezapomeňte mi dolů do komentářů napsat, který se vám líbil nejvíce!

Belgie
Pohled přišel v obálce, což je trošku škoda, protože známka mi zůstane na obálce. Leo mi to ale vysvětlil(a). " Sending no rectangular cards is more expensive, my mom says. " ( tudíž, její mamka tvrdí, že posílání pohlednic, které mají jiný tvar než obdelník je dražší.) Jsem ale ráda, že mi tuto větu přeložila i do jejího rodného jazyka, protože je podle mně zajímavé vidět napsaného něco jazyce, který je od našeho zcela odlišný.


Německo
Michael pochází z Dessau a žije tam od roku 1988. Píše, že kolem jejich malého města je hodně parků a zahrad, takže je to takové klidné místo. Mezi jeho záliby patří čtení, sledování filmů a vaření.





Rusko
Stejně jako já, má i Iuliia ráda zvířata. Roli manžela i syna pro ní hraje kocour Busya.


Bělorusko 
Svetlana pracuje jako psycholožka a má dvě kočky - Elizabeth a Marusya. Ráda čte, poslouchá hudbu, nebo chodí do divadla.


Litva
Oblíbená barva Angely je růžová a taky má ráda zelenou. Miluje čtení, cestování a pletení.

Německo
Dnešní poslední pohled je od Julie z Německa. Bydlí nedaleko města Kiel a je jí 45 let. 
A mimochodem, pěkně píše a vše po ní jde přečíst, což je věc, která mi u některých pohledů dělá problém.

Osobně se mi nejvíc líbí ten z Litvy. A jaký je váš favorit??

Komentáře

  1. Líbí se mi pohledy, na kterých jsou města/vesnice odkud přijdou.
    O postcrossingu začínám přemýšlet taky....
    www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. líbí se mi všechny pohledy, jsou pěkné :) také jsem se do postcrossingu zapojila

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky