Postcrossing #10

Ahoj všichni!
Vítám vás u desátého dílu Postcrossingu. Dnes přináším dobrou zprávu, protože tu nemám jediné Německo. (Všichni víme že většinou je minimálně polovina pohledů z Německa...) 😇 A mimochodem, přidali nám do bloggeru smajlíky, takže je teď asi také začnu používat i do článků. Nicméně pojďme se podívat na pohledy.

Japonsko
Yoko žije v Tokyu a posílá pohled s tučňákem. Tento tučňák má symbolizovat jakéhosi maskota East Japan Railway. Pro mě celkem novinka ale koukala jsem na internet a pravděpodobně ho mají vyobrazeného na různých dopravních prostředcích...

Itálie
Lisa píše, že miluje psaní, pizzu, fotografování jejím iPhonem a chození na procházky s jejím pejskem. Pohled je sice trochu špinavý, asi od razítka na poště ale jinak je nádherný!
Finsko
Třetí pohled posílá Virve z městečka jménem Oulu. Doufá, že se mi líbí zelený pohled a má pravdu, je opravdu krásný a moc se mi líbí, že vypadá jako nějaký obraz.
Čína
Také vám připadá, že všichni lidé z Číny a Japonska krásně píšou? Mně se popravdě ještě nestalo, že by pohled z těchto zemí nebyl napsaný hezky a čitelně. A ani tento není vyjímkou. Lei píše opravdu nádherně a dokonce mi ukázala větu v čínštině. Tedy spíš, my máme větu a oni to napíší asi v pěti znacích...

Litva
Poslední pohled bohužel trochu trpěl cestou a kromě ohnutí je i natržený. Doteď přemýšlím, jak se to mohlo stát protože spíš vypadá, jako by ho někdo okousal.. Raimonda pracuje jako učitelka a žije v malé vesničce. Také miluje zvířata a doma mají dvě kočky. A opět mi neunikla lekce litevštiny :)

A který pohled se nejvíc líbil vám?

Komentáře

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky