TBR - prosinec 2018

Zdravím!
A vítám vás u dalšího článku. Tentokrát to nebude recenze, ale chtěla bych vám ukázat, co plánuji číst v prosinci. V rámci školy budu mít praxe, takže budu mít spoustu volného času, nebudu se muset učit a budu předpokládám docela dost číst.
Praxe letos (doufám!) budu mít v nakladatelství CooBoo, kam se maximálně těším a pomalu odškrtávám dny. Napadlo mě, že bych pak zase mohla přidat nějaký článek o tom, jaké to bylo atd. Byl by zájem?

Napsala jsem si docela dlouhý seznam a je mi naprosto jasné, že nepřečtu všechno, ale alespoň budu mít na výběr. Zároveň doufám, že hned nesáhnu po knihách, které najdu pod stromečkem. (Stejně to tak vždycky dopadne).

Přemýšlela jsem, jak to nejlépe rozdělit a nakonec se mi podařilo je zařadit do čtyř kategorií.

První z nich je nakladatelství YOLI, které u mě má speciální místo a jejich knihy mi sednou téměř vždy. V prosinci bych se tedy chtěla pustit do těchto knih - Já a holka odvedle, Sleduj mě, Vypálená nenávist (na tu jsem čekala tak dlouho, takže konečně!) a Láska a jiná vykolejení, která má naprosto boží obálku.


Druhou skupinkou jsou knížky, které mají opravdu hodně stran. A tím "hodně" myslím klidně i přes 500. Rozhodně tedy nepředpokládám, že je přečtu všechny, ale alespoň dvě bych zvládnout mohla. Mám tady například Komturovu smrt (nového Murakamiho jsem zkrátka potřebovala), Krvavou zimu, Projekt Kronos a Snílka neznámého.


Třetí kategorie jsou potom knížky v angličtině, kterých jsem v poslední době opravdu moc nepřečetla a tak bych si ráda udělala čas především na ně. Sáhla jsem zároveň po vánočních příbězích, jako je    I´ll be home for christmas, Christmas at the comfort food café a The twelve days of Dash and Lily.

Poslední skupinkou jsou zkrátka ty, které se mi nepovedlo někam zařadit a patří mezi ně Muž, který nemohl přestat, Sally Jones a dopis od mrtvého, Cinder, Příběh služebnice a Továrna na absolutno.


Co plánujete v prosinci číst vy?

Komentáře

  1. Tak tomu říkám velkolepé plány. :))) Budu držet palce, ať toho přečteš co nejvíc. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky