Přečteno: Láska po řecku

Autor: Kat French
Překlad: Světlana Pavlíková
Počet stran: 344
Rok vydání: 2017/ překlad 2019
Nakladatelství: Motto
Anotace: Útěk na ostrov může být řešením všech problémů!

Tři nejlepší kamarádky se rozhodnou koupit nádhernou vilu na odlehlém řeckém ostrově a provozovat v ní penzion, aby unikly od svých životních problémů. Stará vila vypadá jako dokonalý splněný sen, skrývá však nejedno překvapení – štědré zásoby ginu ve sklepě, pohledného, ale zadumaného souseda nebo nečekaný příjezd slavné rockové kapely a jejích přitažlivých členů. Dokážou se kamarádky díky novým zážitkům odpoutat od minulosti a začít znovu?



Kniha vychází v edici Srdcovky.
Edice Srdcovky přináší výběr těch nejlepších románů pro ženy, které si můžete přibalit na cesty. Začtěte se v letadle, ve vlaku, u vody nebo třeba když jedete do práce. Ať už míříte kamkoli, nepřestávejte snít!
- zdroj: albatrosmedia.cz

Z mého pohledu...
Když si tři kamarádky potřebují  odpočinout a možná i trochu zapomenout na svou minulost, není lepší řešení než odjet na dovolenou. Začíná to docela obyčejně, během chvíle se ale rozhodnou koupit si vilu a provozovat v ní penzion. Svým způsobem to je trochu útěk - přeci jenom provozovat penzion v Řecku je docela dobrá výmluva k tomu se už nevracet. Nic ale není tak jak vypadalo a brzy přichází nová vlna energie do života. K tomu sluníčko, pláž a zásoba ginu ve sklepě.... co víc si přát?

Už podle názvu i obálky je zcela jasné, že se jedná o letní čtení pro ženy. Jestli hledáte čtení na dovolenou, něco, u čeho vypnete a nebudete muset moc přemýšlet, tohle by měla být ta pravá volba. Já jsem si původně myslela, že to udělám stejně - vezmu si ji na dovolenou, nebo na odpoledne k bazénu, přečtu ji a budu mít pohodu. 

Abych pravdu řekla, Láska po řecku mě ale zklamala. Za prvé - vůbec jsem se nemohla začíst. Nechápu, jak je u letní romantiky možné, že mě nechytla, ale opravdu jsem s tím měla velký problém a do čtení se skoro nutila. K tomu se váže další mínus - nevím jak vy, ale osobně mám pocit, že příběh neměl vůbec žádný děj. A ono čtěte něco, co vás nudí už od začátku.

Anotace víceméně popisuje celý příběh a nic moc navíc snad ani nečekejte - takhle opravdu kniha vypadat nemá. 

Myslím si, že letní čtení jde rozhodně pojmout i jinak a mnohem raději bych vám doporučila třeba Lásku a Gelato (Jenna Evans Welchová) nebo Letní dny a noci (kolektiv autorů).

Tohle je za mě velké ne a i když věřím, že své čtenáře si najde, pro mě byl úspěch, že jsem ji vůbec dočetla. Hodnocení v procentech proto raději vynechám.

Za zaslání každopádně moc děkuji Albatrosmedia a jsem ráda, že si díky této spolupráci můžu dělat názor téměř na jakoukoliv knihu, kterou vydávají.

Komentáře

  1. Tak to jsi mě opravdu nepotěšila... Nedávno jsem knihu dostala a moc jsem se na ní těšila - do teď. :))) Uvidíme, co na ni řeknu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce miluju čtení u bazénu. U krbu je to taky boží atmosféra, ale když je třeba 6-8 hodin večer a je ještě světlo, zároveň je ale už venku klid, tak je to prostě nejvíc boží atmosféra jít si číst k bazénu. Akorát teda ta filtrace mě někdy fakt štve. Přijde mi, že dělá moc velkej hluk. Jenže to je těžký najít nějakou levnou a tichou.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky