Přečteno: Dominika na cestě Japonskem

Autor: Dominika Gawliczková
Počet stran: 264
Rok vydání: 2021
Nakladatelství: CPress
Anotace: Dominika putuje Japonskem. Z Tokia na venkov, od formalit k přátelství a z klidu samoty do zájmu médií. Ať už se octne opilá s mikrofonem v ruce nebo zamčená v hodinovém hotelu, o legraci není nouze. Koupe se spolu s babičkami, ujíždí před tajfuny, jí syrové chobotnice a neustále se klaní. Ze svobodného sedla motorky se rozhlíží po světě plném pravidel a tradic a přemýšlí. Kým by byla, kdyby se narodila v Japonsku?


Z mého pohledu...
I přesto, že mě cestopisy nikdy nějak zvlášť nezajímaly, ten od Dominiky Gawliczkové jsem si užila. Už v její první knize jsem si oblíbila osobitý styl psaní a humor, kterého je kniha plná. Autorka mě dokázala nadchnout do čtení a celou cestu jsem prožívala s ní. 

Moc mě bavilo sledovat japonskou kulturu a i to, jak se Japonci chovají. Je zde vidět kontrast mezi Amerikou a Japonskem, osobně mi Amerika přišla mnohem nebezpečnější a komplikovanější, než Japonsko. A to i přesto, že Japonsko je hůře dostupné a i jazyková bariéra je zde mnohem větší než v Americe. Líbí se mi, jak autorka s lehkostí popisuje všechny události a zajímavosti, které cestou potkala. 

Dominika vás zkrátka přesvědčí o tom, že i cestopisy můžou být fajn! I když se kniha těžko recenzuje, protože nemá žádný příběh a tudíž nemohu hodnotit, jak se autorce povedlo napsat nějaký děj, ráda bych vám ji doporučila. O to víc v době, kdy nikdo nikam nemůžeme a většina lidí cestuje jen prstem po mapě. 

Ještě bych ráda pochválila grafickou stránku knihy. Kromě ilustrací v ní naleznete i spoustu fotografií z naprosto nádherných míst.

Za poskytnutí knížky k recenzi děkuji Albatros Media!

Komentáře

  1. Tak to mi úplně uniklo, že existuje druhá kniha. Děkuji za info. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jmenuji se Lilian N. Je to velmi radostný den mého života kvůli pomoci, kterou mi Dr.saguru poskytl tím, že mi pomohl získat zpět svého bývalého manžela svým kouzlem a kouzlem lásky. Byl jsem ženatý 6 let a bylo to tak hrozné, protože můj manžel mě opravdu podváděl a hledal rozvod, ale když jsem narazil na e-mail Dr.saguru na internetu o tom, jak pomohl tolika lidem získat jejich ex zpět a pomůže opravit vztah. a aby lidé byli ve svém vztahu šťastní. Vysvětlil jsem mu svou situaci a poté hledal jeho pomoc, ale k mému překvapení mi řekl, že mi s mým případem pomůže, a tady nyní oslavuji, protože můj manžel se úplně navždy změnil. Vždycky chce být mnou a bez mého daru nemůže dělat nic. Opravdu si užívám manželství, jaká skvělá oslava. Budu dál vydávat svědectví na internetu, protože Dr.saguru je opravdu opravdové kouzlo. POTŘEBUJETE POMOCI POTOM KONTAKTUJTE LÉKAŘE SAGURU HNED E-MAILEM: drsagurusolutions@gmail.com Je jedinou odpovědí na váš problém a ve vašem vztahu se budete cítit šťastně. a je také perfektní
    1 MILOVACÍ KOUZLO
    2 VYHRAJTE ZPĚT
    3 OVOCE DĚLKY
    4 PODPORA KOUZEL
    5 OCHRANA KOUZEL
    6 OBCHODNÍ KOUZLO
    7 DOBRÉ PRACOVNÍ KOUZLO
    8 KOUZLO LOTTERY a KOUZLO SOUDNÍHO PŘÍPADU

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky