Přečteno: Polibky a croissanty

Autor: Anne-Sophie Jouhanneau
Překlad: Anna Křížková
Počet stran: 256
Rok vydání: 2021/překlad 2021
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Šestnáctiletá Mia přijela do Paříže s velkým očekáváním. Má šest týdnů na to, aby na letní baletní škole dřela, a přiblížila se tak blíž svému snu o tom, že se stane primabalerínou.

Pak se na scéně objeví okouzlující Louis s nabídkou, že jí ukáže město. Mia neodolá a myšlenky dosud soustředěné jenom na balet začnou stále častěji ubíhat k němu. Brzy však zjistí, že pařížská zákoutí, ale i Louis, skrývají tajemství, o kterých by raději nevěděla…

Z mého pohledu...
Mia odlétá do Paříže na baletní školu, kde na sobě plánuje tvrdě pracovat, aby si jednou mohla splnit svůj sen a stát se primabalerínou. Touží po tom se dostat na školu v New Yorku a když zjistí, že by se jí to mohlo podařit skrze závěrečné představení, rozhodne se do toho dát všechno. Na takové představení se totiž chodí dívat lidé (mimo jiné) z různých baletních škol a baletkám, které je zaujmou, potom mohou nabídnout stipendium. 

Pak se ale objeví Louis, který jí nabídne, že by jí mohl ukázat Paříž. Mia samozřejmě souhlasí, postupem času se ale mnohem více věnuje Louisovi a zjišťuje, že by mezi nimi možná mohlo něco být. Louis má ale svá temní zákoutí a tajemství, která by Mia neměla znát.

Mia je typicky čistě kladnou postavou. Bavilo mě, že kromě baletu dokázala mít i vlastní život, zároveň ale bylo znát, že si opravdu váží toho, na jaké škole může studovat. Navíc si užívá krásy Paříže a její atmosféru tak přenáší i na čtenáře. 

Louis je tím klukem, který se zkrátka objeví a zamotá hlavní hrdince hlavu. Působí ale mile a pozorně, zároveň je znát, že je opravdu rozumný. Nemá sice nejlepší minulost a místy není úplně kladnou postavou, ve výsledku jsem si ho ale dokázala oblíbit stejně jako Miu.

Překvapilo mě, kolik se toho v knize během 250 stran stalo. Už ve třetině jsem si říkala, že toho děje už tam bylo opravdu hodně a je to něco, co bych u letní romantiky nečekala. Rozhodně se ale jedná o milé překvapení a autorka si zaslouží velké plus. Hlavní příběh je sice poměrně předvídatelný, množství děje okolo to ale kompenzuje. 

V závěru bych ještě ráda pochválila obálku, která se podle mě moc povedla a krásně vystihuje celý příběh.

Knihu bych doporučila všem, kdo hledají hezké romantické čtení, chtějí se alespoň skrze knihu podívat do Paříže a nebo si zkrátka jen odpočinout u milé knížky. 

Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji Albatros Media!

Komentáře

  1. To vypadá na skvělou romantickou oddechovku. :) Na první pohled mě láká i samotná obálka a název.

    OdpovědětVymazat
  2. Jmenuji se Lilian N. Je to velmi radostný den mého života kvůli pomoci, kterou mi Dr.saguru poskytl tím, že mi pomohl získat zpět svého bývalého manžela svým kouzlem a kouzlem lásky. Byl jsem ženatý 6 let a bylo to tak hrozné, protože můj manžel mě opravdu podváděl a hledal rozvod, ale když jsem narazil na e-mail Dr.saguru na internetu o tom, jak pomohl tolika lidem získat jejich ex zpět a pomůže opravit vztah. a aby lidé byli ve svém vztahu šťastní. Vysvětlil jsem mu svou situaci a poté hledal jeho pomoc, ale k mému překvapení mi řekl, že mi s mým případem pomůže, a tady nyní oslavuji, protože můj manžel se úplně navždy změnil. Vždycky chce být mnou a bez mého daru nemůže dělat nic. Opravdu si užívám manželství, jaká skvělá oslava. Budu dál vydávat svědectví na internetu, protože Dr.saguru je opravdu opravdové kouzlo. POTŘEBUJETE POMOCI POTOM KONTAKTUJTE LÉKAŘE SAGURU HNED E-MAILEM: drsagurusolutions@gmail.com Je jedinou odpovědí na váš problém a ve vašem vztahu se budete cítit šťastně. a je také perfektní
    1 MILOVACÍ KOUZLO
    2 VYHRAJTE ZPĚT
    3 OVOCE DĚLKY
    4 PODPORA KOUZEL
    5 OCHRANA KOUZEL
    6 OBCHODNÍ KOUZLO
    7 DOBRÉ PRACOVNÍ KOUZLO
    8 KOUZLO LOTTERY a KOUZLO SOUDNÍHO PŘÍPADU

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky