Přečteno: Miluju tě. Já vím

RECENZE NA PRVNÍ DÍL ZDE.
Autor: Nofreeusernames
Počet stran: 280
Rok vydání: 2021
Nakladatelství: CooBoo
Anotace: Avy si v reálném životě skoro nikdo nevšímá. Sice jí tak projde kdeco, ale jinak ji to pěkně štve. Na Instagramu je však populární skoro jako Baby Yoda a její cosplaye mají tisíce lajků. To hezouna Chrise Cartera žere celá škola nonstop – včetně Avy. Jenže co z toho, když s ním nedokáže ani mluvit? S tajemným klukem, co jí začne psát, tenhle problém nemá. Z rande naslepo se ale většinou vyklube průšvih, takže mise zní jasně: odhalit jeho identitu, než Avu najde sám.

Z mého pohledu...
Pokud jste četli Navždycky, Avu už pravděpodobně znáte. Pokud jste Navždycky nečetli, druhá kniha se dá číst i samostatně, jen počítejte s tím, že si trochu vyspoilerujete předchozí díl.

Ava je v běžném životě taková ta holka, které byste si pravděpodobně nevšimli. Je nevýrazná a nijak nestojí o pozornost. Na Instagramu, kam sdílí svoje cosplaye, je tomu ale jinak. Sleduje ji spousta lidí a fotky mají tisíce srdíček. 

Chris je tak trochu opakem. Na rozdíl od Avy ho ve škole zná snad každý a každá holka, včetně Avy, by byla šťastná, kdyby si jí všimnul. Jenže Ava s ním nedokáže ani promluvit. 

K tomu si Ava začíná psát s tajemným klukem. Protože rande naslepo ale většinou nedopadá moc dobře, rozhodne se Ava odhalit jeho identitu dřív, než ve škole potká on ji.

Jak už pravděpodobně víte, kniha je zčásti psaná formou internetových konverzací, což je něco, co knize dodá na originalitě a ozvláštní ji to. I díky tomuto děj ubíhá opravdu rychle a dobře se posouvá kupředu.

Autorka zvolila stejný postup jako v prvním díle - máme tedy poměrně jednoduchou a předem předvídatelnou zápletku, spoustu odkazů na filmy, seriály i hudbu a jednoduchý děj, který vás ani ničím nepřekvapí. Tentokrát se jedná především o Star Wars, ale pakliže (stejně jako já) nemáte o SW ani ponětí, během čtení vám to nijak vadit nebude a nic horšího, než že nepochopíte pár narážek, se nestane. 

Knihu doporučuji číst jako nenáročnou, oddechovou četbu, od které nelze mít kdovíjaká očekávání. Osobně jsem ji četla před maturitou mezi učením a bylo to pro mě naprosto ideální čtení. Zkrátka příjemná romantika, která rychle utíká a zároveň není kdovíjak komplikovaná.

Za zaslání celého Ola boxu a zároveň i knihy v něm děkuji Ole (Nofreeusernames). 

Komentáře

  1. O této knížce jsem už hodně četla a nevypadá vbůec špatně. Problém akorát je, že zrovna Star Wars mi nic moc neříká.

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, jako nenáročná oddechovka, která ničím nepřekvapí, je kniha fajn. :) Já ji dočetla nedávno a po zkouškách byla příjemným odreagováním. Navíc určitě je určitě lepší než první díl.

    OdpovědětVymazat
  3. WOW!! Toto je ta nejúžasnější věc, jakou jsem kdy zažil, a potřebuji se podělit o toto skvělé svědectví .. Navštívil jsem fórum zde na internetu 10. ZÁPASU 2021 a viděl jsem úžasné svědectví tohoto mocného a skvělého sesilatele kouzel zvaného Dr. Bohatý na fóru ... Nikdy jsem tomu nevěřil, protože jsem nikdy předtím neslyšel nic nenaučeného o magii .. Žádné tělo by mě nedokázalo přesvědčit o kouzelných kouzlech, dokud mi Dr. manželství na 6 let zpět ke mně a přivedlo mého manžela zpět ke mně za stejných 48 hodin, jak jsem četl na internetu .. byl jsem opravdu nadšený a šokovaný, když můj manžel poklekl a prosil o odpuštění a abych ho přijal zpět. „Opravdu mi chybí slova a radost, a nevím, jak moc bych vám chtěl vyjádřit své uznání, doktore Bohatý, vy jste Bůh poslaný mně a celé mé rodině .. A teď jsem znovu radostná žena. . zde jeho e -mail wealthylovespell@gmail.com. Jeho telefonní číslo +234 810 515 0446

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky