Přečteno: Léto, kdy jsem zkrásněla

Autor: Jenny Han
Překlad: Romana Bičíková
Počet stran: 272
Rok vydání: 2009/2019
Nakladatelství: CooBoo
Anotace: Pro Belly je každoročně nejdůležitějším obdobím léto, protože všechno pěkné a kouzelné se jí děje od června do srpna. Během zimy pouze počítá týdny do začátku dalšího léta, kdy konečně vypadne pryč z města a uvidí zase staré známé tváře. Zvlášť kluky. Někteří jsou pro ni jako bratři, někteří jsou její první lásky, ale většinou je to něco mezi tím. Tentokrát však přijde léto, kdy se z káčátka stává labuť a všechno se začne měnit.

Z mého pohledu...
Hledáte skvělé letní čtení? Pak rozhodně sáhněte po knize Léto, kdy jsem zkrásněla od Jenny Han. Je vám její jméno odněkud povědomé?
Autorka mimo jiné napsala i Všem klukům, které jsem milovala nebo Oko za oko, takže jestli jste od ní už něco četli, víte, co čekat.

Stejně jako u jejích předchozích knih vás čeká skvělá atmosféra a příběh je naprosto skvěle, poutavě napsaný. Knížku v klidu zvládnete přečíst za odpoledne a na léto se opravdu hodí!

Hlavní hrdinku Belly jsem si hned oblíbila! Autorka postavy zkrátka umí a i když se jedná o jednoduchou, letní četbu, minimálně Belly byla opravdu dobře vymyšlená. Tomu dopomáhají i pohledy do minulosti, které se střídají se současností.

Dalšími důležitými postavami jsou Jeremiah a Conrad- popravdě si nejsem jistá, koho z nich mám raději, protože každý mě něčím štval a zároveň si mě každý něčím získal.

Možná jste si všimli, že knížka už u nás vyšla. Bylo to v roce 2012 u nakladatelství Jota. Jsem ale moc ráda, že v CooBoo se letos rozhodli ji vydat podruhé a oslovit tak další čtenáře.

Obálka:
Z obálky jsem opravdu nadšená! Když se podíváte na předchozí vydání, ta obálka byla zkrátka nic moc, nic neříkající. Současná obálka je vlastně stejná jako zahraniční a myslím, že k příběhu skvěle sedí.


Jestli hledáte jednoduché, oddechové letní čtení, rozhodně sáhněte po knize Léto, kdy jsem zkrásněla. Neočekávejte žádné převratné dílo, ale jako milá, letní YA čtení je naprosto ideální!

Za zaslání mockrát děkuji nakladatelství Albatrosmedia.

Komentáře

  1. Kniha vypadá dobře, taky se mi líbí víc ta nová obálka. Ta mě zaujme mnohem více, popravdě u té staré, bych asi knihu nevzala ani do ruky. Mám ráda, když mě kniha zaujme i vzhledem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na knihy od aturoky se už delší dobu chystám. Takže díky za připomenutí. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky