Přečteno: Ellie a její náhodné setkání

Autor: Hazel Prior
Překlad: Jana Vlčková
Počet stran: 272
Rok vydání: 2019/ překlad 2020
Nakladatelství: Domino
Anotace: Elliin život poklidně plyne. Má domov i manžela a je docela šťastná. I proto ji překvapí, když nalezne souznění s poněkud podivínským cizím mužem, který jí věnuje dárek a také nový pohled na život. Dan ve svém domku na vřesovišti vyrábí harfy a má pocit, že mu to stačí. Nikdy by ho nenapadlo, že mu do života vstoupí Ellie a s ní i celá řada nečekaných tónů. Člověk ale někdy potřebuje náhodné setkání, aby zjistil, jaký život může doopravdy vést.

Z mého pohledu...
Ellie a její náhodné setkání jsem si vybrala především kvůli tomu, že jsem potřebovala nějakou oddechovku a zároveň jsem chtěla trochu změnit žánr.  Navíc mě zaujala opravdu nádherná obálka, která dokazuje, že v jednoduchosti je síla.
O to víc mě mrzí, že se nechystám psát zrovna pozitivní recenzi a musím říct, že tohle mi opravdu nesedlo.

Ellie je docela šťastná. Má manžela, klidný domov a dalo by se říct, že jí nic neschází. O to víc je překvapená, když si začne rozumět s poměrně zvláštním mužem, který jí navíc dá ne úplně obvyklý dárek.

Dan je tím zvláštním mužem. Má malý domek, vyrábí harfy a je vcelku spokojený.
Osud nám ale někdy přinese do života něco, co bychom nečekali. Pro Dana a Ellie to bylo jejich náhodné setkání.

Nečekala jsem od toho žádné zázraky a přesto jsem byla zklamaná. První zhruba polovinu jsem měla pocit, že se téměř nic neděje. V druhé polovině už to bylo lepší, ale stejně.
Postavy jsem si nijak neoblíbila, popravdě mi byly celou dobu vcelku jedno a abych pravdu řekla, do čtení se mi pak už ani moc nechtělo.

Přitom si ale myslím, že autorka měla dobrý nápad a příběh měl potenciál, jen ho čtenáři nepředala tak, jak by bylo potřeba. Myslím si, že by to chtělo psát trochu poutavěji, více se věnovat postavám, aby byly uvěřitelnější.

Za mě to bylo bohužel velké zklamání.

Za knihu k recenzi mockrát děkuji Albatrosmedia!

Komentáře

  1. Člověk bohužel nenarazí vždy na knihu, která mu sedne... Tvoje recenze ale i tak působí dobře a i negativní hodnocení je napsáno s určitým nadhledem, což je super.
    Souhlasím, že obálka knihy vypadá moc pěkně, v jednoduchosti je opravdu krása. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky