Přečteno: Město padlých andělů

Autor: Cassandra Clare
Překlad: Eva Maršíková
Počet stran: 448
Rok vydání:
Nakladatelství: #Booklab
Anotace: Válka skončila, Clary se snaží stát dobrou lovkyní stínů. Není to ale tak jednoduché. Někdo lovce stínů vraždí, a to by mohlo vyvolat další krvavou válku. Simon má stále větší potíže, nemluvě o tom, že chodí se dvěma krásnými a nebezpečnými dívkami, které jedna o druhé nevědí. A na Clary s Jacem číhá nejhorší noční můra. Clary totiž uvedla do pohybu události, které by mohly vést ke ztrátě všeho, co miluje. Dokonce i Jace.

Připomínám, že se jedná o recenzi na čtvrtý díl ze série a tak je možné, že se objeví spoilery. Pakliže si chcete raději přečíst recenzi na některý z předchozích dílů, stačí kliknout na jejich názvy níže.

Město z kostí
Město z popela
Město za skla

Z mého pohledu...
Vzhledem k současnému neplánovanému volnu se snažím dohánět knižní resty, kterých tu u nakladatelství #Booklab nemám zrovna málo. Dneska se tedy společně podíváme na čtvrtý díl Nástrojů smrti od Cassandry Clare.

Stejně jako u předchozích dílů bych chtěla pochválit obálku a především to, jak všechny hezky zapadají do sebe. V knihovně vypadají moc hezky vedle sebe a já se nemůžu dočkat, až budu mít dočtené všechny díly pohromadě.

Na příběh nahlížíme hned z několika pohledů (a to i přesto, že je psaný v er-formě) - nechybí Clare, Jace ani Simon.

Po docela napínavém konci třetího dílu přichází poměrně poklidný začátek. Jace a Clare jsou rádi, že jsou chvíli spolu a starají se především o romantickou linku příběhu. Naopak Simon se snaží vyrovnat s tím, že je upír, a navíc randí se dvěma dívkami naráz. Bohužel ze začátku jsem se právě kvůli pomalému ději měla docela problém začíst.

Později mě příběh zase pohltil a já četla dál a dál a čekala, co se stane. Až najednou přišel konec a řeknu vám, zklamalo mě to. V tomhle upřímně moc nechápu autorku a nevidím jediný důvod takhle něco komplikovat. Především kvůli konci je pro mě Město padlých andělů zatím nejslabší knihou celé série a upřímně doufám, že zbylé dva díly se neponesou v tomto duchu.

Za poskytnutí knihy k recenzi mockrát děkuji nakladatelství #Booklab!
Kdybyste o některou z knih této série měli zájem, na eshopu slovart.cz na ně teď mají slevu, takže kdy jindy, než teď :)

Komentáře

  1. Moc pěkná recenze. :) Já se také snažím dohánět knižní resty, i když v mém případě se jedná spíš o klasiky - už se mi povedlo objevit několik utajených pokladů. :)
    Knihy od Cassadry Clare bych si také jednou ráda přečetla, protože vypadjí vážně dobře. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky