Přečteno: Město ze skla (Nástroje smrti 3)


Může obsahovat spoilery k prvnímu a druhému dílu!
Autor: Cassandra Clare
Překlad: Eva Maršíková
Počet stran: 496
Rok vydání: 2008/ překlad 2019
Nakladatelství: #Booklab
Anotace: Clary postupně odhaluje další střípky z minulosti své rodiny a přitom nalézá spojence v tajemném lovci stínů Sebastiánovi. Valentýn sbírá veškeré síly, aby jednou provždy zničil všechny lovce stínů, a jediná šance, jak ho porazit, spočívá ve spolupráci s odvěkými nepřáteli. Ve třetím díle série musí Clary získat vládu nad svými nově objevenými schopnostmi, aby zachránila Skleněné město. Ale je to vůbec v jejích silách?

Z mého pohledu...
Jelikož druhý díl skončil napínavě, nedalo mi to a hned, co mi to hromádka čekajících knih na recenzi dovolila, pustila jsem se do třetího. Už od začátku mi bylo jasné, že bude skvělý a zase se brzy začtu.

Jak už jsme u Cassandry Clare zvyklí, příběh je opravdu skvěle napsaný. Její vypravěčský styl psaní už mi připadal jako samozřejmost a jestli mě dříve otravovaly některé delší dialogy postav, teď už to pro mě byla samozřejmost. Opravdu výborně napsané, autentické postavy vám jsou postupně sympatičtější a nebo naopak méně sympatické, tvoříte si na ně ale mnohem silnější názor a postupně už víte, co od nich očekávat. Mnohdy ale přijde zvrat a i když předpokládáte, že daná postava něco udělá, je to přesně naopak. Autorka tím čtenáře dokonale udržuje ve střehu. Příběh je navíc plný akce od začátku do konce a zkrátka není jediná šance, že byste se nudili, nebo měli chuť knihu odložit.

Ke konci je opět všechno vzhůru nohama a já se zkrátka nemůžu dočkat, až se konečně pustím do čtvrtého dílu.

Obálka je opět nádherná a když ji postavíte do knihovny k předchozím dílům, jejich hřbety společně začínají tvořit obrázek.

Hodnotím 85% a za zaslání mockrát děkuji nakladatelství #Booklab.

Komentáře

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky