Přečteno: P.S. Líbíš se mi

Autor: Kasie Westová
Překlad: Adéla Špínová
Počet stran: 336
Rok vydání: 2016/ překlad 2019
Nakladatelství: CooBoo
Anotace: Lily při jedné obzvláště nudné hodině chemie nedává pozor a čmárá si na lavici slova své oblíbené písničky. Když se druhý den vrátí na svoje místo ve třídě, zjistí, že někdo rozepsanou sloku dokončil, a ještě přidal vzkaz pro ni. Zajímavé!
Brzy už si se svým anonymním přítelem vyměňují dlouhé dopisy, doporučují si vzájemně kapely a sdílí ta nejsoukromější tajemství. Lily si uvědomí, že se do tajemného neznámého postupně zamilovává. Ale kdo to je? Zatímco se snaží rozluštit tuhle záhadu a vypořádat se s problémy se školou, kamarády i se svou bláznivou rodinou, zjistí, že o některých srdečních záležitostech se prostě psát nedá…
Promluví si s tajuplným neznámým někdy naživo?

Z mého pohledu...
Jak možná víte, od Kasie West jsem zatím četla jen Po tvém boku a popravdě mi ta kniha moc nesedla. Tehdy jsem si řekla, že od autorky už nic dalšího číst pravděpodobně nebudu...
...
A teď tu jsem s recenzí na její další knihu. Trošku ironie co? Každopádně obálka a recenze mě zlákaly tak, že jsem se přeci jenom rozhodla ji dát ještě šanci. A dobře jsem udělala!

Chemie je docela nuda, pakliže nejste ta část populace, která ji pochopí na první dobrou a dokonce je to i baví. Lily ale rozhodně patří mezi ty, které hodiny chemie nebaví, nezajímají a chodí tam zkrátka jen proto, že jí nic jiného nezbývá. 
Během hodin se ale každý snaží nějak zabavit a pro Lily je to psaní po lavici. Konkrétně si vypisuje text své oblíbené písničky (Jako bych viděla sama sebe... ale já teda psala po okrajích sešitu). 

Text ale nestihne dopsat celý a o to víc je překvapená, když ho druhý den najde dokončený. Mimo to se na lavici objeví i šipka směřující dolů. A tak Lily nachází první vzkaz. 
Asi vás nepřekvapí, když řeknu, že v dopisování pokračují a Lily se postupně zamiluje...

Nečekala bych, že tohle někdy řeknu, ale Kasie West prostě umí psát! Během prvních několika stran vás naprosto vtáhne do děje a věřím, že Lily si všichni oblíbíte. Autorka přišla s docela jednoduchým nápadem, ale dokázala ho skvěle zpracovat a už teď vím, že knížku si jednou přečtu znovu, protože i já se během čtení zamilovala. Do příběhu, i do postav.

Jestli hledáte v dobrém slova smyslu lehce naivní romantiku, u které se budete po celou dobu usmívat a její přečtení vám stoprocentně zvedne náladu, tohle je správná volba! 

Tento příběh jsem si opravdu užila a hodnotím 85%. 
Za zaslání mockrát děkuji Albatrosmedia!

Komentáře

  1. JÁ TU KNÍŽKU PROSTĚ POTŘEBUJU. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem P. S. Líbíš se mi četla v angličtině a naprosto ji zbožňuji! :D Jsem ráda, že se i tobě líbila a snad dáš šanci i dalším autorčiným knihám. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky