Tři roky blogu

Rok se s rokem sešel a blog slaví už třetí narozeniny. A já se pravděpodobně budu opakovat, ale mám z toho takovou radost! 

Příběh založení blogu, prvních spoluprací, zakládání instagramu a prvních sledujících už určitě znáte minimálně z předchozích článků. Dnes bych se tedy krátce ohlédla za tím, co jsme za tento rok dokázali, kam jsme se podívali a tak dále.

Když to vezmu od začátku roku (samozřejmě pomocí instagramu), první na mě vyskočí projekt #ctusmzk, který probíhal na již zmiňovaném instagramu. Jednalo se víceméně o společné čtení vždy na nějaké téma, popřípadě třeba barva obálky, český autor a tak dále. Musím se vám přiznat - celý rok mi to nevydrželo a myslím, že do budoucna mám pro vás mnohem lepší nápady, než bylo toto. I tak jsem ale ráda za zkušenost a určitě mě také někam posunula.

Následoval jeden z nejúspěšnějších článků vůbec - Čtení v angličtině - jak na to, kde jsem vám dávala několik tipů jak začít se čtením anglických knih.

V instagramovém feedu se pomalu posouváme a začínají mi tu fotky se stránkami z knih na pozadí a poprvé začínám být docela spokojená. A když už jsme u těch fotek, je tu taky jedna, na kterou jsem opravdu pyšná. A jak můžete vidět - Selekce je zkrátka opravdu fotogenická!

Pomalu ale jistě se dostáváme ke Světu knihy, který jsem sice proležela doma, ale zase jsem měla možnost si objednat spoustu skvělých knih a samozřejmě vám o tom napsat.

Přesunu se teď k podzimu, kdy jsem se zúčastnila skvělého HUMBOOK FESTIVALU. Mimo jiné jsem měla i možnost zde vyzpovídat Sebastiana de Castella a Kovyho, což pro mě byla velká zkušenost a za tuto příležitost mockrát děkuji Albatrosmedia!

Závěrem roku jsem ještě měla možnost jít na praxe do redakce CooBoo, což pro mě byla také skvělá příležitost a dokonce mi vyšel i článek na jejich blogu (si to asi někam zarámuju snad :D )


Zkrátka a dobře, byla toho spousta a kdybych sem měla všechno vypisovat, byli bychom tu ještě zítra. Chtěla bych vám všem v závěru mockrát poděkovat za všechny komentáře, milé zprávy! I když mnohdy nestihnu hned odepsat, všechny si je čtu a těší mě, že někoho moje články baví. 

Úplně v závěru bych ještě chtěla upozornit na soutěž, kterou jsem dnes vyhlásila na instagramu, jako poděkování za tyto tři roky. Budu moc ráda, když se zapojíte!

Komentáře

  1. tak to moc gratuluji a preji jeste spoustu dalsich let :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti gratuluji! Tři roky to je úžasné číslo! ♥
    Přeji ti do dalších let spoustu skvělých knižních akcí a projektů!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky