Festival vědy 2016

Ahoj všichni!
První školní dny už máme za sebou a já vám přináším report z Festivalu vědy, který jsem letos navštívila.
Tato akce se konala 7.9.2016 v Dejvicích na Vítězném náměstí. Mám poměrně hodně fotek, za které děkuji mému příteli, který celou dobu fotil, abych měla dost materiálů , takže tento článek vznikl hlavně díky němu :) <3
Teď už ale pojďme k tomu, o čem tato akce vlastně byla. Po celém náměstí byly rozmístěny stánky s různou tématikou- všechny měly ale něco společného- vědu. Některé stánky byly středních a vysokých škol s touto tématikou, jiné patřily Národnímu technickému muzeu, nebo třeba DDM Hlavního města Prahy. A co víc, nechybělo ani mobilní planetárium.








V každém z těchto stánků se něco dělo. Některé byly přírodovědně zaměřené a ukazovaly zde například kostru, v jiných se prováděly chemické pokusy, nebo jste se mohli dozvědět něco zajímavého o životě v lese.


Velmi mě zaujala také tato dráha, ve které dva lidé posouvali kuličku pouze svou myslí. Doteď moc nevím, jak to přesně fungovalo, ale sledovat to bylo fascinující.



Navštívili jste také někdo tento festival? A pokud ne, vydáte se na něj příští rok?

Komentáře

  1. Vyzerá to na zaujímavý festival. Mňa by to celkom určite bavilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se tam také moc líbilo, a to opravdu nejsem příznivcem vědy :D N.

      Vymazat
  2. Velmi zajímavé, na něčem podobném jsme byli minulý rok se školou :)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky