Poklady kancelářské myšky #3

Jak už jste si asi všimli, jsem milovníkem veškerých samolepek, lepítek, roztomilých tužek a dalších blbůstek. A kdo mě sleduje už déle ví, že přesně takové věci je možno získat v balíčku, který nese název Poklady kancelářské myšky.
Jelikož měly poslední dva články tohoto typu celkem úspěch, rozhodla jsem se vám odhalit i obsah dalšího, pro mě už čtvrtého balíčku. A na závěr mám ještě malý bonus a ukázku toho, že krabičky nejsou vše, co si můžete od kancelářské myšky objednat.

Vezmu to postupně, podle toho, co se píše v dopise.
Jako první vytahuji washi pásky. Tentokrát jsem v balíčku našla tyto dvě pásky. A zkuste mi někdo tvrdit, že ta se zvířátky není dokonalá, protože je! A hlavně, je podzimní, což je dobře, protože ještě žádnou takovou nemám. A ta s puntíky se hodí vždycky, protože je jemná a jednobarevná.





Druhou položkou je krabička. 
V dopise je psáno, že se výborně hodí na stůl, protože se do ní vejde spousta drobností, které by jinak někde jen tak ležely. Druhou variantou je si z ní udělat stojánek na samolepky přesně tak, jak je psáno v dopise.


Jako další na mě vykouklo naprosto dokonalé ořezávátko ve tvaru myšky.
Konečně si můžu do školy nosit něco, co je ultrasuper roztomilé a praktické zároveň.



Čtvrtým bodem balíčku je tato kočičí propiska.
Nejenom, že má hlavu kočičky a tělo pokryté tlapičkami, ona má dokonce i víčko, na kterém je ocásek a nožičky. A pozor, ještě pořád nejsme u konce, protože tato propiska krom toho všeho dokáže i stát, díky placaté spodní straně.





Něco si teď ujasníme. Sešívačku potřebuje každý. Pandy miluje každý a netvrďte mi že ne.
Ale pandí sešívačka?
Nestíhám se divit, kolik roztomilosti se vejde do jedné, jediné krabičky. A tohle je opravdu dokonalost.




Jak je v dopise psáno, šablona skvělě poslouží každému nevýtvarníkovi. Spodní okraj se dá použít na podtrhávání a horní na ozdobnou linku. Že bych si začala kreslit do sešitů podle šablonky? Nezní to úplně špatně :D


Nikdy nechybí ani lepítka, v tomto případě to jsou lepítka ve tvaru stromku s naprosto roztomilými veverkami.


A na závěr samolepky. Ty snad ani nepotřebují komentář, je jich tu snad tuna, jako obvykle. Posledně jsem vzala všechny, co jsem měla a polepila si s nimi diář, takže jsem ráda, že mám zase nějaké nové a dobrý pocit, že mi ještě nějaké zůstaly. Já nevím, taky se vám stává, že všechny samolepky schováváte, protože vám připadá škoda, je někam lepit?










A teď už k tomu, co se ještě dá u kancelářské myšky objednat.
Kdo mě sledujete na instagramu víte, že mi poměrně nedávno přišel sešit právě z pokladů kancelářské myšky. A to je právě ono.
Občas je možné si na facebook stránce objednat všechno možné. Jako právě můj sešit, nebo třeba zápisník s malým princem, nebo něco dalšího, co má Kancelářská myška právě k mání. A protože s "Kancelářskou myškou" je komunikace opravdu skvělá, dá se dohodnout ledacos. Jako třeba tato sada, kterou mám já.
Když se na ní podíváme trochu podrobněji, obsahuje "klipy" na papíry, nebo jak to nazvat (ta věc nahoře), plánovací papírky, nádhernou gumu, připínáčky, dvě propisky (gelovky) a svorky na papíry.


Znáte Kancelářskou myšku? A objednávali už jste si svou krabičku?


Komentáře

  1. Kancelářskou myšku znám z blogů, zatím jsem nic neobjednala. Tvoje produkty jsou moc hezké. Zvu tě na GA.
    Www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli máte ráda všechny tyhle kancelářské nezbytnosti, bude se vám líbit náš eshop www.planner-addict.cz ;-). Kromě tématicky laděných kitů, washi pásek a originálních hrnečků tam najdete také tipy a triky na plánování.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky