Ostravský knižní veletrh - pozvánka + soutěž o vstupenky | UKONČENA

Zdravím!
Dnes pro vás mám pozvánku na knižní veletrh do Ostravy. Osobně se tam sice nedostanu, protože Ostravu mám trochu (trochu víc) z ruky, ale oslovila mě manažerka, jestli bych o veletrhu neinformovala. Normálně bych vám sem asi reklamu na veletrh nedávala, ale tentokrát to je něčím jiné. Letos pořádají sbírku dětských knih pro nemocnice a ambulance dětských lékařů, což je podle mě super nápad. Stejně tak jako pořadatelé bych si přála, aby se takových knih vybralo co nejvíce, takže nemám důvod tuto událost nesdílet.

Kdy: 2. - 4. března 2018
Kde: Výstaviště Černá louka v Ostravě

Letošním tématem, jak už jste možná pochopili, je dětská kniha.
Mimo jiné ale vystoupí například Tereza Salte, Michal Viewegh, Barbara Nesvadbová, Ivona Březinová a další.
Pro více informací stačí kliknout zde.

SOUTĚŽ O VSTUPENKY
Taktéž mi pro vás přišly vstupenky do soutěže, takže jednomu z vás zašlu dvě vstupenky na zmiňovaný Ostravský veletrh.

Co pro to udělat?
Stačí zanechat komentář s kontaktním emailem a připsat, s kým byste se na veletrh šli podívat.
Pro vstupy navíc můžete sledovat můj Facebook, Instagram, nebo být pravidelným čtenářem blogu. Všechno mi prosím pište do komentáře.
Výherce budu losovat podle náhodného generátoru čísel. V případě výhry vás budu kontaktovat na uvedený email. Pakliže by výherce do 48 hodin neodepsal, budu losovat znovu. 
Soutěž probíhá ode dneška 12.2.2018 do 21.2.2018, 20:00. 

Komentáře

  1. Věřim, že veletrh může být hodně zajímavý. Ale bohužel, stejně jako ty mám Ostravu opravdu hooodně z ruky. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych na veletrh šla s rodiči, protože Ostravu mám asi 30 km daleko. Takže bych se tam musela dostavit autem a já ještě nemám řidičák. Na Facebooku: Eva Pavlicová, Na Instagramu: books.with.eva, na blogu: books.with.evka. email: pavlicae@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem z Ostravy a vůbec jsem nevěděla, že tady bude probíhat teď knižní veletrh. Nebýt tvého blogu, tak se to pravděpodobně ani nedozvím :). Určitě bych na něj šla s přítelem, protože jsme oba vášniví čtenáři :).
    Sleduju tě tady i na instagramu - jako Blanka_cz_. E-mail: blanka.skulavikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky