Přečteno: Dneska jsem vyšla z domu!

Autor: Cassandra Calinová
Překlad: Romana a Zuzana Bičíkovy
Počet stran: 152
Rok vydání: 2020/ překlad 2020
Nakladatelství: CooBoo
Anotace: Tahle knížka je o strastech mileniálského života, o škole, stresu a tunách nezdravého jídla. Ale taky o holení nohou a udržování zdravého sebevědomí. Perfektně ilustruje častý rozdíl mezi očekáváním a realitou a je ideálním dárkem pro mladou holku a vlastně kohokoli, kdo by mohl potřebovat trochu legrace a pošťouchnutí, aby dneska vyšel z domu.

Z mého pohledu...
Vzpomínáte na komiksy Dospělost je mýtus nebo třeba Ze života knihomolky? Tak tu máme další! Tentokrát se jedná o komiks od Cassandry Calin, kterou můžete znát z instagramu jako @cassandracalin a její obrázky a stripy jsou zkrátka boží!

V knize nám přináší typicky knihomolské a introvertské situace, které známe asi všichni. Navíc nechybí spousta narážek na Harryho Pottera a další. Jsem si proto naprosto jistá, že se v knize najdete. Jak je řečeno už v anotaci, skvěle ilustruje rozdíl mezi očekáváním a realitou a je skvělým dárkem téměř pro každého knihomola nebo i introverta.

Osobně mi kniha připadá srovnatelná s komiksy od Sarah Andersen (Dospělost je mýtus, Ubulená hromádka štěstí atd.). Některé stránky byly slabší, u jiných jsem se nahlas smála já i moje mamka, která si chtěla knihu prolistovat hned po tom, co mi přišla. O tom, že to neskončilo jen u prolistování a nakonec ji "přečetla" celou, snad ani nemusím psát. 

Přikládám i malou ukázku a když si otevřete stránky Albatros Media, kterému tímto děkuji za poskytnutí komiksu k recenzi, najdete tam dalších šest stran, které si můžete prohlédnout. 



Komentáře

  1. Cassandru prostě miluju, díky za tip! Vůbec jsem netušila, že už jí něco vyšlo i u nás :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase vůbec nevěděla o autorce, dokud jí nevyšla kniha :D

      Vymazat
  2. Dospělost je mýtus jsem si pročítala nedávno a zamilovala jsem se do ní. :) Přesto že komiksy moc nemusím, tenhle druh a kresby jsem si oblíbila. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se k těmto komiksům vracím pravidelně třeba každý rok, když potřebuju zlepšit náladu nebo sáhnout po něčem naprosto nenáročném :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky