Přečteno: Mezi světy

Autor: Andy Weir
Ilustrace: Sarah Andersenová
Překlad: Romana a Zuzana Bičíkovy
Počet stran: 128
Rok vydání: 2020/ překlad 2020
Nakladatelství: CooBoo
Anotace: Potkaly na internátní škole, kde se holky jako ony učí, jak se vyrovnat se svými nadpřirozenými zkušenostmi a ovládnout magickou schopnost cestovat mezi světy. Ale tohle trio teenagerek má navíc potíže s autoritami. Místo učení přeskakují ze světa do světa a zanechávají za sebou pořádný chaos. Třeba tím, že neúmyslně seznámí Zlou čarodějnici ze Západu s kapitánem Hookem, z čehož se vyklube smrtící duo zamilovaných superzloduchů. Aby je zastavily, musí zapojit veškeré své síly…

Z mého pohledu...
Dorotka, Alenka a Wendy putují po všech možných zařízeních, ale nikde neví, co s nimi. Až na internátní škole, kde se potkají, chápou jejich nadání a chtějí se jim, dívkám s nadpřirozenými schopnostmi, věnovat. To ale ještě netuší, že když se dají dohromady tři dívky, které umí cestovat mezi světy, nedopadne to nejlépe. Přeskakováním mezi světy tak způsobí třeba to, že se seznámí Zlá čarodějnice ze Západu s kapitánem Hookem, což je smrtící kombinace. Dokážou své světy zachránit?

Andy Weir je autorem sci-fi knihy Marťan, už jen proto je překvapivé, že dal dohromady fantasy komiks pro dětské a young adult čtenáře. Protože ale, jak sám říká, moc kreslit neumí a nebaví ho to, přizval si na pomoc Sarah Andersenovou, kterou znáte jako autorku knih Dospělost je mýtus nebo Ubulená hromádka štěstí. Společně vytvořili originální a jedinečný komiks.

Osobně mě od začátku zaujala kombinace tří světů - Alenky, Wendy a Dorotky. Kdo ví proč jsem si myslela, že se jedná o beletrii, ale ani z komiksu jsem nebyla zklamaná, ba naopak. 

Samotný příběh byl opravdu zajímavý a oceňuji autorův nápad, protože kombinace těchto tří hrdinek je parádní! Na můj vkus byl místy až moc zamotaný a trochu jsem se ztrácela, ale ve výsledku si nemám na co stěžovat a jsem spokojená.

Komiks mohu doporučit všem, kdo hledají něco, co tu ještě nebylo.

Za zaslání knihy k recenzi děkuji Albatros Media!

Komentáře

  1. Spojení těchto dvou autorů a zajímavé téma mě zaujaly na první pohled. A přestože komiksy nevyhledávám, v tomhle případě bych udělala výjimku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spojení autorů mě také zaujalo hned na první dobrou :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky