Deset knižních dní - den 10 : Jedna schopnost

Ahoj všichni!
Ano, já vím. Článek měl vyjít předevčírem, ale mám dost věcí do školy, takže moc nestíhám. Nicméně poslední den je tady a já vám napíšu o tom, jakou bych chtěla mít schopnost.

Schopností, které bych chtěla mít je opravdu hodně, ale nejvíc bych asi chtěla umět číst myšlenky. Věděla bych co si o mně ostatní myslí aniž by to říkali, mohla bych vědět i otázky, co se učitel chystá dát do testu. Kdybych uměla číst myšlenky, mohla bych zabránit různým úrazům, poznala bych kdo lže a kdo je upřímný.
Představte si třeba, že potkáte člověka, který vypadá naprosto v pohodě, ale je to vrah, který právě někde někoho unesl. Když byste uměli čít myšlenky, věděli byste, že to je vrah a že svou oběť má zamčenou ve sklepě.
A nebo byste věděli všechny otázky z testu, nebo věděli, koho učitel chce vyvolat na zkoušení.
Nejspíš by bylo zajímavé chodit po světě a vědět, kdo si co myslí. Já si myslím, že toto by lidem dost pomohlo, například u výslechů nebo i jinde. No, možná to teď zní jako bych se nějak zajímala o policii a krimi. :D No nevadí.

A jakou schopnost byste chtěli mít vy?

Komentáře

Oblíbené příspěvky