Postcrossing #5

Ahoj všichni!
Po delší době vás vítám u dalšího článku a dnes to budou pohledy, co se mi tu nashromáždily.

1) Polsko
Natalii je 30 a má dvě děti. Čtyřletou dceru a teprve devítiměsíčního syna. Uznejte sami, pohled je nádherný, no ne?



2) Bělorusko
" If you want to fly, give up everything that weighs  you down"
"Jestli chceš létat, vzdej všechno co tě táhne dolů" - Krásný citát a pohled stejně tak :)


3) Rusko
Anastazia je podle mě spíš výtvarně, než literárně nadaná. Teď nevím jak vám, ale mě tenhle styl "grafiky" na pohledu něco připomíná, jen nemůžu přijít na to co..



4) Německo
Teď by se dalo spekulovat, jak toto zvíře vlastně nazvat. Surikato-tučňák? Tučňáčí surikata? Tučrikata? Jestli někoho napadá něco lepšího, pište dolů, to by mě vážně zajímalo :D


5) Thajsko
Tak zaprvé, to písmo je dokonalost sama. Zadruhé, zelenější pohled jsem ještě nedostala a za třetí, jediná věc, která na tomto pohledu není zelená je písmo. No asi chápete moje nadšení :)

Na závěr už celkem pravidelná otázka, který se vám líbí nejvíc a proč?
N.


Komentáře

  1. Na postcrossing jsem přišla teprve nedávno a zrovna dneska jsem dostala první pohled z Portugalska.
    Z tvé sbírky se mi nejvíc líbí ten první a druhý pohled. Chtěla bych se tě zeptat, jestli by jsi mi nemohla dát jejich odkazy. Chtěla bych si je přidat do favourites, protože jsou fakt boží :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jasně, přikládám odkazy na oba pohledy:)
      Díky za komentář!
      N.
      https://www.postcrossing.com/postcards/PL-1205665
      https://www.postcrossing.com/postcards/BY-1874112

      Vymazat
  2. Super článek! Tučrikata mě pobavila. :D
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky