Přečteno: Všechno je v pohodě

Autor: Nina LaCour
Překlad: Anežka Dudková
Počet stran: 208
Rok vydání: 2017/ překlad 2018
Nakladatelství: CooBoo
Anotace: Od té doby, co Marina nechala celý svůj předchozí život za sebou, s nikým ze své minulosti nemluvila. Dokonce ani její nejlepší kamarádka Mabel neví pravdu o tom, co se během těch několika posledních týdnů stalo. Ale přestože je na univerzitě v New Yorku, tisíce kilometrů od domova v Kalifornii, stále nemůže zapomenout na svůj domov a tragédii, před kterou se snažila utéct. Teď, během zimních prázdnin, zůstává Marin v celém kampusu sama. Brzy přijede na návštěvu Mabel a Marin se bude muset vypořádat se vším, čím se tak dlouho trápila.

Z mého pohledu...
Na tuhle knížku jsem se neskutečně těšila už od chvíle, kdy jsem zaznamenala, že bude vycházet český překlad. Anotace vypadala dobře a ta obálka je prostě boží! A tak jsem si o ní napsala na recenzi. Knížka mi dorazila, já ji vzala do ruky s tím, že dvě stě stran zvládnu za odpoledne, a začala jsem číst. A četla jsem i druhý a třetí den. Rozhodně to ale nebylo proto, že bych neměla čas.

Je to jeden z těch příběhů, kde se něco stalo a my nevíme co. Odvíjí se od toho další a další události a čtenáři se postupně poodhaluje pravda, která nakonec vyjde najevo. Autorce se tahle část opravdu povedla. Udržovala mě v neustálém přemýšlení nad tím co se stalo a jak to skončí a ke konci to celé mělo docela překvapivé rozuzlení.

Co mě ale docela zamrzelo je fakt, že knížka postrádá veškerý děj. Hodně se tady hraje na emoce, to určitě, ale to je tak všechno. Za celých dvě stě stran se nestalo téměř nic a celé to plynulo až moc pomalu. Stále jsem čekala, až se to konečně rozjede, ale nedočkala jsem se.

Ve výsledku to dopadlo tak, že jsem se do čtení nutila, a to opravdu moc často nedělám.
Vždycky mě mrzí, když vidím, že knížka má nevyužitý potenciál. Dalo se to napsat tak dobře a i nápad byl super, bohužel zpracováním mě autorka neskutečně zklamala.

Za zaslání mockrát děkuji nakladatelství CooBoo, i když jsem tentokrát opravdu šlápla vedle.


Komentáře

  1. Pěkná recenze :) kniha mě také zaujala, mám ji na seznamu, tak uvidíme, kdy se k ní dostanu. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky