Knižní radůstky - srpen 2018 | druhá část

Zdravím!
Vítám vás u druhé části radůstek za srpen. Jak už jsem říkala posledně, je toho opravdu hromada a pravděpodobně se srpen stane nejsilnějším měsícem, co se týká nových knih. Kdybyste náhodou ještě nečetli první část článku, přidávám vám sem i odkaz (klik).
Ale teď už k samotným knihám.

Začala bych knížkami, které jsem pořídila ve slevách nebo za poměrně nízkou cenu. 
První z nich je Továrna na absolutno od Karla Čapka. Jak už asi víte, tohoto autora mám docela ráda a postupně si od něj pořizuji další knížky, takže když jsem ji našla v Knihcentru za cca. 100-120 Kč, vůbec nebylo co řešit. Navíc i samotné vydání a obálka se mi líbí.

Další dva kousky už se pomalu vážou k další části, tedy objednávce z Megaknih (podotýkám že tam prostě ráda nakupuji, není to cílená reklama). Klasicky jsem si šla objednat jednu maximálně dvě knížky. Ehm. Jo, jasně. Snaha byla.
Za pár korun jsem tam objevila například knihy od Murakamiho - konkrétně Po otřesech a Na jih od hranic, na západ od slunce. Autora mám docela ráda a na jeho knihách mě baví hlavně ta atmosféra. Četla jsem zatím jen Norské dřevo a všechny ilustrované povídky, co u nás vyšly, ale rozhodně jsem s ním neskončila.

Každopádně do košíku mi naskákaly ještě další knížky. První z nich je Muž, který nemohl přestat (David Adam), což by měla být knížka o životě s obsedantně-kompulzivní poruchou. Lidská psychika mě docela zajímá, takže poslední dobou mě knihy tohoto typu docela lákají. Takže kdybyste měl někdo dobrou radu, co číst, určitě mi napište do komentáře.

Druhou je knížka Ona má křídla (Petr H. Batěk), kterou jsem kdysi objevila u někoho na instagramu (nebo to byl youtube?). Každopádně mě zaujala, připsala jsem si jí na seznam a teď na ní přišla ta správná chvíle. A musím říct, že se mi opravdu líbila a tuto sbírku poezie rozhodně mohu doporučit.

Následně jsem ještě sáhla po knížce Nádech (Penelope Douglasová), od které jsem neměla vůbec žádná očekávání a když jsem ji potom začínala číst, brala jsem to spíše jako oddechovku na jeden večer. A ono vůbec ne! Ještě chystám recenzi, ale knížka určitě stojí za přečtení.

Poslední knížkou z této hromádky je potom Blog za milion (Natasha Courtenay-Smith), což není tak úplně beletrie, ale spíše taková učebnice. Já doufám, že v ní najdu alespoň pár dobrých rad a i kdyby ne, alespoň mi přinese alespoň pohled na blogování i od někoho jiného. Doufám.

Poslední částí je balíček z Bookdepository. 
Víceméně jsem zjistila, že mám na wishlistu neskutečné množství knížek a tak jsem si řekla, že to trochu zredukuji (pozn. - nepouštějte knihomola o prázdninách do práce, nebo mu zablokujte kartu). První z nich je sbírka poezie - Bloom (Beau Taplin). Docela mě překvapilo, jak je knížka slaboučká a celkově menší, zato je ale opravdu krásná vzhledem i obsahem. Mimo to plánuji časem samostatný článek o "moderní poezii", takže se bude hodit.

Dalším úlovkem je (ne)kniha Other wordly (Yee-Lum Mak). Schválně píšu (ne)kniha, protože se jedná spíše o sbírku slov a výrazů, které jsou nepřeložitelné. Je ale opravdu nádherná a častokrát jsem byla překvapená, pro co všechno mají jiné jazyky výrazy. V budoucnu ještě chystám samostatnou recenzi, kde vám povím víc.

Mám tu ale i dvě knížky z beletrie, konkrétně se jedná o Dear bully, ve které 70 autorů vypráví o svých zkušenostech se šikanou, a Sharp objects (Gyllian Flynn), která má v současné době i seriál.

Každopádně asi největší peckou je Goodnight stories for rebel girls 2, což je druhý díl Příběhů na dobrou noc pro malé rebelky, které u nás už vyšly i v češtině. ❤️

Komentáře

  1. Stejně jako u prvního článku , ti ke knihám gratuluju. Příběhy pro malé rebelky mě zaujaly a to, že je i dvojka je super. Určitě se po nich podívám. :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky