Přečteno: Kroniky prachu - Pár stránek navíc...

Autor: Lin Rina
Překlad: Dagmar Heeg
Počet stran: 192
Rok vydání: 2019/překlad 2020
Nakladatelství: Fragment
Odkaz na ČBDB
Anotace: „Nejmilejší Eliso, už je to tady! Vše nejnutnější sbaleno, vše potřebné zařízeno, matka je dokonce spokojená s mým výběrem garderoby. Od středy za týden se vracím zpátky do Londýna.“

Bonusová sbírka epizodních příběhů, dopisů a autorčiných poznámek ke knize Kroniky prachu.


Z mého pohledu...
Po dočtení Kronik prachu mi bylo jasné, že Pár stránek navíc... zkrátka musím mít! Knížku jsem si předobjednala a moc jsem se těšila, až mi přijde a konečně si ji budu moct přečíst. 

Knížka je takovým bonusem ke Kronikám prachu. Čtenář se znovu vrací do světa Kronik prachu a setkává se také s některými postavami, o kterých se dozvídáme více. Nechybí povídky nebo bonusové kapitoly z pohledu jednotlivých postav. Kromě toho ale dostanete i poznámky autorky, ve kterých vysvětluje, proč se rozhodla psát právě tento žánr nebo jak se dostala k hlavním postavám a jak je vymyslela. Nechybí ani recept na sušenky nebo další bonusové materiály, které vás určitě potěší.

Pár stránek navíc... je knížka plná nádherných ilustrací, které si budete chtít prohlížet stále dokola. Díky nim se dozvíte třeba i to, jak vypadaly některé postavy a zkrátka to knize dodává na kvalitě.

Bonusové knihy občas bývají tak trochu zbytečné a čtenář má pocit, že vyšly jen proto, že autor byl úspěšný. Autorka toho má ale spoustu, co nám chce předat a bonusová knížka je ideálním řešením. Po jejím přečtení rozhodne nebudete litovat a osobně mi titul připadá plnohodnotný. 

Komentáře

  1. Já mám tyhle bonusové/dopňkové knihy moc ráda. Ve většině případů je skvělé vrátit se zpátky k dobře známým postavám a místům. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s nimi mám občas trochu problém, ale tahle se opravdu povedla :)
      N.

      Vymazat
  2. Upřímně vám závidím, že toho zvládnete číst tolik. Já miluju čtení, ale už skoro měsíc mám u postele rozečteného posledního Houllebecqa a když už se k tomu dostanu, dám maximálně pár stránek a spím. A zase se nechci přemáhat, jako kdysi na vysoký při studiu... Tenkrát mi to způsobilo poměrně slušné spánkové problémy, ze kterých jsem se dostala díky cbd olejům. A přes den se prostě ke knížce kvůli práci a dětem nedostanu. :(

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky