Deset knižních dní - 1.den : Deset skvělých knih

Ahoj, vítám vás u prvního dne této výzvy. 
Dnes vám ukážu deset skvělých knih, které bych vám doporučila k přečtení. Budu k nim psát i anotace a nebo odkazy na mojí recenzi, pakliže už jsem jí psala :)


1) Já nejsem neviditelná
Na tuto knížku vyjde recenze zítra, takže se nezapomeňte podívat! Zítra sem dám odkaz :)
2) Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti
Psala jsem recenzi tady.
3) Harry Potter   
K sérii Harryho Pottera asi nemusím nic dodávat :) Do budoucna se můžete těšit na speciální článek věnovaný právě Harrymu Potterovi a jeho světu.
4) Papírová města
Anotace: Margo byla odjakživa hádankou, ale nyní se stala záhadou. Jenže existují stopy. Quentin pochopí, že ty stopy jsou určené přímo jemu. Vyrazí po nesouvislé cestě, která se před ním otvírá. Výzva je to veliká, ale čím blíž se Quentin dostává k cíli, tím méně vidí dívku, o níž myslel, že ji zná.


5) série Drahokamy
Tuto sérii možná neznáte. Není úplně nová, vyšla někdy v roce 2013. Nutno říct, že hned u prvního dílu jsem to chtěla vzdát, protože mi trvalo, než jsem pochopila o co se jedná a nemohla jsem se vůbec "začíst". Jsem ale neskutečně ráda, že jsem nepřestala číst, protože od druhého a třetího dílu jsem se vůbec nemohla odtrhnout. Abych vám trochu přiblížila děj. Gwendolyn je šestnáct a žije v rodině, která má mnoho tajemství. Časem zjišťuje, že umí cestovat časem a že tím největším
tajemstvím je nejspíš právě ona. Nechybí ani láska a to přesněji napříč časem.

6) Kdybychom se neviděli
Na recenzi se můžete mrknout tady.

7) Kocour Bob
Anotace: Jednoho dne najde James na chodbě činžovního domu, ve kterém bydlí, zraněného zrzavého kocoura. Zprvu si myslí, že zvíře patří někomu ze sousedů, ale když  se o něj ani po několika dnech nikdo nepřihlásí, ujme se ho. Pojmenuje ho Bob, vyléčí ho a stanou se z nich nerozluční přátelé.

James už ledacos prožil, má za sebou zkušenost z drogové závislosti, které se dokázal zbavit, a na živobytí si vydělává jako pouliční muzikant v Londýně. Žije z ruky do úst a domácí mazlíček je to poslední, co potřebuje. Jak se ale brzy přesvědčí, Bob není jen tak nějaký obyčejný kocour.



8) Selekce
O této knižní sérii asi také není nutno dlouho představovat .  Recenzi na Selekci a Elitu už jsem psala.
Můj názor na První se tu také brzo objeví

9) Sněží, Sněží
Anotace: Nejhorší sněhová bouře za posledních padesát let, láska ve třech podobách, bílá nadílka a jedna magická noc. 
Někdy se stanou zvláštní věci: strhnou se události, které nikdo sice nečekal, ale ve svém výsledku změní člověku život. Možná někde znenadání uvázne vlak, možná vás kamarádi pozvou, abyste si zahráli deskovou hru se čtrnácti roztleskávačkami , a možná se jedno roztomilé miniprasátko ve skutečnosti neztratilo tak docela. Nakonec se zkrátka pozná, že andělé lidem pomáhají a o Vánocích se plní nejtajnější sny...

10) Ostrov lhářů
Anotace: Báječná rodina Sinclairových.
Soukromý ostrov.
Velice bystrá dívka, se kterou je něco v nepořádku.
Skupina čtyř přátel- Lhářů-, jejichž přátelství začne být destruktivní.
Revoluce. Nehoda. Tajemství.
Lži a další lži.
Pravá láska.
Pravda.

To by bylo pro dnešní, první den výzvy vše. Rozhodně mi napište do komentářů, která kniha vás zaujala, případně jakých je vašich 10 skvělých knih!
Ráda vás tu potkám zase zítra u zmiňované recenze na knihu Já nejsem neviditelná.¨
Nikola



Komentáře

  1. Pěkný článek! :)
    Selekce je můj miláček :3 Drahokamy mám doma a nemůžu se dočkat, až se do série vrhnu, protože mě všichni jako naschvál pořád lákají :)
    Kdybychom se neviděli a Sněží, sněží jsou další knihy, která na mě na poličce čekají :)
    Jsem asi jediná, které se Ostrov lhářů nelíbil. Asi jsem nepochopila tu pointu, takže knize budu dávat ještě jednu šanci :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nejprve díky :)
      Selekce a Drahokamy jsou asi nejlepší knižní série, takže se do nich vrhni co nejdřív :D
      Nad ostrovem lhářů pořád přemýšlím.. líbil se mi, ale mám spoustu otázek, tak nevím, jestli ho časem nebudu číst znova..
      N.

      Vymazat
  2. Skoro všechny zmiňované knížky znám, ale ani jednu jsem nečetla. Do budoucna ale plánuji Ostrov lhářů :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky