Unboxing - Poklady kancelářské myšky


Schválně jestli uhodnete, co mi v pátek přivezl pošťák?
Jak jste si už z názvu mohli všimnout, přišel mi balíček s názvem Poklady kancelářské myšky.
A o co se vlastně jedná?
Je to jedna z mnoha krabiček (boxů), který si objednáte a přijde vám v něm několik náhodných věcí. (Dobře, neumím vysvětlovat, ale myslím si, že asi všichni znáte brandnooz box atd.) Tato krabička se od ostatních liší tím, že obsahuje kancelářské věci. Tím samozřejmě nemyslím, že byste v ní našli obyčejnou propisku nebo nudné bílé papíry. V této krabičce najdete spoustu samolepek, washi pásky, záložky do knih, tužky a další maličkosti. Já jsem na tuto krabičku narazila naprostou náhodou, ale rozhodně toho nelituji. Trochu vám teď ukážu, co se v únorové krabičce skrývá, ale nechci zacházet do úplných detailů. Přece jenom byste pak nebyli tolik překvapení, kdybyste si krabičku objednávali. Obsah se každý měsíc liší, ale i tak vás nechci připravit o to napětí a očekávání, než krabička přijde. :)
Samotná krabička přišla ještě v jedné krabici a bublinkové folii.
A tady už máme samotnou hvězdu večera.
První pohled hned po otevření..
A tady už na mě vykukuje úvodní dopis od autorky krabičky.
A po odstranění dopisu můžete vidět tuto krásu! Víc už vám ale neukážu, abych neprozradila moc.
Snad nevadí, že jsem vám alespoň malou část poodkryla!
To by bylo pro dnešní článek vše :)
Snad vás trochu zaujal, a třeba si někdo z vás krabičku také objedná a bude mít stejnou radost, jako já!
Mějte se hezky a zase někdy příště,
Nikola.

Komentáře

Oblíbené příspěvky