Knižní radůstky #2

Ahoj všichni!
Vítám vás u dalšího článku a dnes to budou další knižní radůstky.

Jako první tu mám knihu (Ne)obyčejný kluk

Autor: R. J. Palaciová
Počet stran: 320
Nakladatelství: Knižní klub
Anotace: August se narodil s deformovaným obličejem, který většině lidí z jeho okolí brání dostat se v kontaktu s ním za hranice této nedobrovolné masky. Nyní nastupuje poprvé do školy, rovnou do páté třídy. Kniha je dokonale sestaveným kaleidoskopem pohledů samotného Augusta, jeho sestry Vii a jejích kamarádů i Augustových spolužáků na jednu a touž situaci, na to, jak na tuto velkou změnu reaguje on sám, jeho rodina i spolužáci. Celou knihou prostupuje laskavý humor, který usnadňuje mladým čtenářům se s tak náročnou tématikou vyrovnat.

A protože jsem poslední dobou naprosto závislá na omalovánkách, mám tu i dvoje omalovánky, Oboje jsou z buxu a každé z nich stály 75 Kč.

Živá příroda
Tento sešit obsahuje omalovánky především se zvířaty a s přírodou.
Nechci vám je tu úplně moc ukazovat, protože během dubna o nich vyjde samostatný článek.


Láska, radost, štěstí
Opět vyjde v dubnu podrobnější článek.
Tento sešit obsahuje většinou omalovánky s citáty, což je pro mě naprosto skvělé!


Pro dnešek trochu kratší článek, ale jak jsem říkala, na omalovánky vyjdou podrobnější recenze a až přečtu knihu, recenze taky bude :)
Mějte se hezky a uvidíme se u dalšího článku,
Nikola




Komentáře

  1. Musím říct, že knihu (Ne)obyčejný kluk sis určitě zvolila správně, protože mě absolutně nadchla! Píšu o ní i na blogu (bez spoileru): http://fitblanka.blogspot.cz/2016/02/precteno-v-roce-2015-12.html
    Doufám, že se ti bude líbit minimálně tak jako mně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky! Slyšela jsem o ní hodně a všichni si jí chválili, tak jsem si řekla, že jí zkusím :)
      Na recenzi se ráda kouknu!
      N.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky