Deset knižních dní- den 5 : Šest oblíbených autorů

Ahoj všichni!
Vítám vás u pátého dne výzvy a dnes bych vám ráda představila svých šest oblíbených autorů a autorek.

Kiera Cassová
 Asi nejvíce se proslavila Selekcí, Elitou a První.
Četla jsem od ní sice jen tyto tři knihy, ale sedí mi její styl psaní a moc se těším, až vyjdou další
knihy. 

J.K. Rowlingová 
Myslím, že autorku Harryho Pottera nemusím dlouho představovat. Celý jeho svět mi připadá jako naprosto geniální nápad. Musím ale pochválit i překladatele, který si s touto knihou opravdu vyhrál. No posuďte sami,  například slovo Havraspár asi není doslovný překlad, proto tedy bravo.

Zoe Sugg
Možná jí znáte z YouTube pod přezdívkou Zoella. Její první knihu Girl Online jsem velmi rychle a s nadšením přečetla. Nyní se chystám číst druhý díl, který zatím není přeložený, ale čtu ho v angličtině. Opět se mi moc líbí její styl psaní a knihy se dobře čtou jak v češtině, tak i v angličtině.

R. R. Russellová
Autorka, pro mě už oddechovějších knih, Deník mimoňky. V současné době vyšlo devět dílů. Zatím mám doma osm, ale na poslední už si dělám zálusk. Čtení není náročné a její knihy jsou plné humoru i běžných problémů jak ze školy, tak i ze života.

Thomas C. Brezina
A abych tu nezmiňovala jen samé ženy, mám tu i jednoho spisovatele.
Napsal například Kočičí gen, nebo Modrá krev, kterou se chystám v brzké době číst.

Kerstin Gierová
O této autorce jsem se už zmiňovala ve spojitosti s trilogií Drahokamy. Sice se mi u jejích knih trvá než se pořádně začtu, ale jakmile se mi to podaří, zjišťuji, že to jsou skvělé knihy. Momentálně se chystám číst První stříbrná kniha snů.

A co vašich šest oblíbených autorů?
Nikola


Komentáře

Oblíbené příspěvky