Moje oblíbené seriály

Zdravím!
Dneska to nebude tak úplně o knihách, což se tu sice často nestává, ale myslím, že bude fajn občas přesáhnout i někam dále. Jak jste si už v nadpisu mohli všimnout, tentokrát bych vám chtěla doporučit pár seriálů, na které ráda koukám.
Co bych tak do začátku řekla je fakt, že jsem dříve nesledovala filmy ani seriály, takže toho zdaleka nemám zkouknutého tolik, takže budu ráda, když mi do komentářů napíšete, na co rádi koukáte. Přemýšlela jsem, že bych z toho mohla udělat pravidelný článek, takže mi dejte vědět, jestli by vás tento typ příspěvků zajímal.
Teď už ale k samotným seriálům.

Zdroj
Můj úplně první seriál byl (nečekaně) 13 REASONS WHY.
Žánr: Drama, Mysteriózní
Hodnocení na ČSFD 83%

Nevím přesně kdy, ale najednou na něj koukali všichni a byl toho plný facebook i instagram. V tu dobu mě to ale moc nelákalo a říkala jsem si, že si stejně nejdřív přečtu knihu. To jsem také udělala a když jsem si potom pustila seriál, dokoukala jsem ho během několika málo dnů.

Kdybyste ho neznali (i když myslím, že nás to opravdu neminulo nikoho), vypráví příběh Hanny - studentky střední školy. Hannah měla spoustu důvodů spáchat sebevraždu, ale ještě předtím nahrála třináct kazet, kde vysvětlila, co ji k tomu vedlo. Po její smrti kazety putují od jedné osoby k druhé a všichni začínají zjišťovat, co se vlastně dělo a jaká byla jejich vina.

Za mě se jedná o opravdu silný seriál a myslím si, že mnozí si v něm najdou víc, než jen příběh Hanny, která spáchala sebevraždu.

Seriál má zatím dvě série. V té první se ze všeho nejvíce řešil příběh samotné Hanny a ostatních jen tak okrajově. Druhá série to má přesně naopak a zaměřuje se především na vedlejší postavy. Musím ale říct, že za mě je ta druhá mnohem náročnější na sledování a zasáhla mě snad i víc, než první. Jen si myslím, že už by v ní Hannah nemusela vystupovat.

V současné době už je v plánu třetí série.

Zdroj
RIVERDALE asi také není žádným překvapením.
Žánr: Krimi, Drama
Hodnocení na ČSFD: 77%

V městečku Riverdale za docela zvláštních okolností umírá premiant Jason Blossom. Současně se rozvíjí příběh Betty, Archieho, Veronicy a později i Juckheada a všichni zjišťují, že Riverdale a jeho obyvatelé mají své temné stránky a je jich více, než se zdá.
Zajímavostí je, že seriál vychází z komiksů Archie a údajně (ne zcela ověřená informace) mělo jít původně o film, ale nakonec z toho vznikl seriál.

Za mě to byl jeden z prvních seriálů, u kterého jsem zůstávala vzhůru dlouho do noci, především u první série. Je pravda, že ve druhé sérii už jsem se místy docela nudila, ale chce to vydržet a opravdu dokoukat vše. I když se v některých dílech nic moc nestane, přijdou další s nějakou ´šokující´ informací, která vás donutí opět sledovat.

V současné době také čeká na třetí sérii, která by měla být k vidění už v říjnu tohoto roku.


Zdroj
STRANGER THINGS
Žánr: Drama, Fantasy, Horor, Mysteriózní, Sci-Fi, Thriller
Hodnocení na ČSFD: 91%

Stranger things jsou asi mým nejoblíbenějším seriálem vůbec. Pokud si správně pamatuji, celý seriál začne zmizením Willa. Nejprve s kamarády po škole tráví volný čas jako každý den, ale jakmile odejde, slehne se po něm země. Kamarádí Mike, Dustin a Lucas společně s jeho matkou, která kontaktuje šerifa se ho snaží najít, ale marně. Místo něj najdou dívku beze jména, které později začnou přezdívat El. Společně s ní se ale spustí spousta neuvěřitelných a podivných situací. Jestli něco stojí za zhlédnutí, jsou to určitě Stranger things.

Musím říct, že tady mám hned několik oblíbených částí, na které bych mohla koukat stále dokola. Věřím, že spousta z vás seriál viděla, takže mi určitě dáte za pravdu, že třeba scéna se světýlky je naprosto boží.
Mimo jiné ty Funko Pop? D-O-K-O-N-A-L-O-S-T!

Stejně jako u předchozích dvou se chystá třetí série (takže až přestanu číst, psát články a přidávat fotky na instagram... začali dávat ST).

Zdroj
EVERYTHING SUCKS
Od žánrů Drama, Krimi, Horor a Thriller se dostáváme k něčemu naprosto nenáročnému.
Žánr: Komedie
Hodnocení na ČSFD: 75%

Seriál má jen jednu sérii a odehrává se v 90. letech na střední škole v Oregonu. Luke, Tayler a McQuaid jsou noví studenti a mají jen jeden cíl - nedostat se do problémů se staršími studenty. Během chvilky se ale přidávají k dramaťáku, kde se Luke setkává s Kate, dcerou ředitele. Navíc se dostávají do problému se staršími studenty...

Jestli hledáte komedii, u které nebudete muset moc přemýšlet a přesto ve vás něco zanechá, tohle je ten pravý seriál pro vás. Prostředí dramaťáku a později natáčení filmu (to snad není velký spoiler) na střední škole, první láska a hledání sebe samého. Za mě rozhodně super seriál a docela mě i mrzí, že už není další pokračování.

Zdroj
THE END OF THE F***ING WORLD
Žánr: Komedie, Drama
Hodnocení na ČSFD: 81%

Všimněte si už jenom té kombinace žánru komedie a drama. Mimo to má seriál opravdu krátké díly (kolem 25 minut). Já na něj opět narazila docela náhodou, tuším že u někoho ve stories na instagramu a pustila jsem si ho hlavně kvůli názvu, který mě na první pohled upoutal. A musím říct, že to je celé opravdu zvláštní. Příběh určitě má své kouzlo, ale je mi jasné, že to nebude pro každého. Za pokus to ale stojí.

Jamesovi je sedmnáct, má zvláštní zvyky a myslí si o sobě, že je psychopat s potřebou zabíjet. Začíná to u zvířat (já vím....), ale jeho potřeba je čím dál větší. Alyssa je stejně stará, nastoupila na stejnou školu a je podobně ´zvláštní´. Je jedním z těch děvčat, které chodí v klučičím oblečení, mluví sprostě a má stále potřebu porušovat všechno, co má svůj řád a pravidla. Tihle dva se docela náhodou potkají a řeknou si, že proč spolu nechodit. A tím to celé začíná...

Komentáře

  1. První seriály jsou opravdu známé ale pak už jsem se ztrácela :D Což je super aspoň mám zase nějaké "nové" seriály ke shlédnutí :) Pěkný článek

    OdpovědětVymazat
  2. 13 reasons why je naprostá srdcovka. Úžasný příběh toho, jak to v životě chodí. Moc se mi líbí i vzkazy od tvůrců, že kdyby někdo potřeboval pomoct, ať se obrátí na tu jejich organizaci.. skvělé gesto.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky