Přečteno: Příběhy naděje

Autor: Heather Morrisová
Překlad: Eva Kadlecová
Počet stran: 256
Rok vydání: 2020/ překlad 2020
Nakladatelství: CPress
Anotace: Seznámení Laleho Sokolova a Heather Morrisové zcela změnilo život oběma z nich. Muži, který strávil několik let v Osvětimi jako tatér vězňů, dala autorka svou knihou hlas – a jeho ohromující příběh si našel miliony čtenářů po celém světě. Nyní můžete zjistit, jaká cesta k osudovému setkání vedla. Heather Morrisová dává nahlédnout do své spisovatelské kuchyně a ukazuje, že k tomu, aby zazněly velké příběhy, stačí pozoruhodně málo: naslouchat druhým.

Z mého pohledu...
Je tu další kniha od bestsellerové autorky Heather Morrisové! Tentokrát se ale jedná skoro až o motivační, vzdělávací titul.

Autorka se rozhodla čtenářům popsat, jak vlastně přišla k příběhu tatéra Laleho Sokolova. Popisuje jejich setkání, postupné sepisování příběhu i to, jak na ni Lale působil. Tím hlavním pojmem je ale naslouchání.

Kniha je rozdělena do několika kapitol - Naslouchání a moudrosti starších, Naslouchání Laleovi, Jak naslouchat nebo třeba Naslouchání sobě samým. V každé z kapitol se dozvíte něco nového a možná právě některou z autorčiných rad jednoho dne využijete. Ukáže vám, jak naslouchat druhým a taky vysvětlí, že to je vlastně jednoduché a nemusíte se učit nic složitého. Zároveň ukazuje, že abyste mohli napsat významný příběh, stačí málo - naslouchat. Sama Heather Morrisová je toho příkladem. 

Kniha pro mě byla poměrně zajímavá a dozvěděla jsem se pár užitečných tipů. Kupříkladu jsem pochopila, jaký je rozdíl mezi nasloucháním a posloucháním a myslím, že sama mám před sebou ještě pár věcí, na které bych se měla zaměřit, abych dokázala lépe naslouchat ostatním. Zároveň je to ale něco, bez čeho bych se obešla a život mi asi také nezměnila. Jestli ale hledáte něco inspirativního a skvěle napsaného, zkuste Příběhy naděje a kdo ví, třeba právě vám předá něco víc, než mně.

Knihu k recenzi mi poskytl Albatros Media, kterému tímto děkuji!

Komentáře

  1. Věřím, že to může být velmi zajímavá kniha, ačkoliv mě příliš nezaujala. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky