Přečteno: Koruna

Název: Koruna
Autor: Kiera Cassová
Počet stran: 264
Rok vydání: 2016/ překlad 2017
Nakladatelství: CooBoo
MŮŽE OBSAHOVAT SPOILER K PRVNÍMU DÍLU – DCERA.
Anotace: Když byla EADLYN přinucena zúčastnit se Selekce, nikdy si nemyslela, že by se snad mohla zamilovat do některého z 35 nápadníků. Ji prostě žádná pohádka jako její rodiče nečekala. Jen počítala dny a modlila se, aby už konečně mohla všechny poslat domů. Ovšem po mnoha událostech, které se odehrály v paláci, si začíná uvědomovat, že možná není nejlepší nápad být na všechno vždy sama. A navíc někdy srdce dokáže překvapit i toho nejotrlejšího cynika. Ale co když Eadlyn už ani nebude mít na výběr a bude muset učinit rozhodnutí, které je náročnější a důležitější, než by si kdy pomyslela…?


Z mého pohledu…
Druhá Selekce pokračuje. Eadlyn se stále nedokáže rozhodnout, kterého z nápadníků si vybrat a náhlý špatný zdravotní stav její matky jí moc nepomáhá. Navíc její otec – král, má starost o Americu a tak u ní sedí celé dny i noci a Eadlyn musí převzít vládu. Budoucí královna tak má ještě víc povinností a méně času na randění. Jak to nakonec celé dopadne? A najde Eadlyn opravdovou lásku, nebo zvolí jen nejlepší možnou volbu? A nebo to bude celé jinak?

Celkově jsem s touto knihou byla spokojenější, než s předchozí knihou pod názvem Dcera. Eadlyn byla mnohem snesitelnější a příjemnější a celkově byla kniha zajímavější. Začala se chovat jako pravá budoucí královna a celkově začala být vznešenější a velmi rychle se naučila sama a rychle rozhodovat a jednat. Také konečně trochu pootevřela své srdce a pustila si své nápadníky trochu blíže. Osobně jsem sice věděla, jak to celé skončí, díky jednomu nejmenovanému člověku, který mi to vyspoileroval (dík! 😃 ), ale kdo patříte mezi ty šťastné, kterým to ještě nikdo neřekl, bude pro vás knihy poměrně překvapivá a konec nepředvídatelná.

Já bohužel stále zastávám názor, že by stačila trilogie Selekce + povídky. Jak už jsem psala v recenzi na Dceru, připadá mi trochu zbytečné psát v podstatě to samé znovu, ale to je spíš můj osobní názor. A když jsme u toho, mám takový nápad. Vzhledem k tomu, že už mám celou Selekci, povídky i Dceru a Korunu, napadlo mě, že bych udělala samostatný článek, kde bych shrnula celou tvorbu Kiery Cass, rozepsala se znovu o Selekci a o ostatních knihách. Rozhodně mi dejte vědět do komentáře, jestli byste o tento článek stáli.


Knihu hodnotím 70% a vzhledem k tomu, že to je jedna z knih, kterou jsem si odnesla z Blogerské merendy, moc za ní děkuji nakladatelství CooBoo!

Komentáře

  1. Že bych Selekci ještě dala šanci? Dcera mě dost odradila a nevím jestli se mi chce i dál číst.. Určitě napiš větší článek na Selekci, jsem zvědavá co vymyslíš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dcera se mi popravdě také nijak moc nelíbila, ale chtěla jsem spisovatelce dát ještě šanci a Korunou si to rozhodně vylepšila :)
      Článek už plánuji, moc děkuji za komentář
      N.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky