Knižní radůstky - září | 2018

Zdravím!
Po delší době vás vítám u jiného článku, než je recenze. Abych pravdu řekla, v září toho bylo celkem dost a celkem mi trvalo udělat ve všem systém tak, abych stíhala školu, články i práci. Teď už by to ale snad mělo být víceméně v pořádku, tak uvidíme, jak to celé bude fungovat. Momentálně teda ležím doma a není mi zrovna nejlépe, ale alespoň mám čas dopsat si všechny články. A že jich je.

Dneska se ale podíváme na knižní radůstky za měsíc září. Musím říct, že jich je docela hodně, každopádně tu mám hromádku knížek na recenzi, potom objednávku z Levných knih, kterou jsem odkládala celé prázdniny a něco málo z Bookdepository. Ale postupně.

Recenzní výtisky
Začala bych asi knížkami, které mi byly zaslány na recenzi. Začíná podzim, což znamená, že teď toho bude vycházet opravdu hodně, jak už to tak bývá.

První mi přišel Vítr ve dveřích (Madeleine L´engle), což je druhý díl knihy V pasti času, která vyšla u nakladatelství #Booklab, kterému mockrát děkuji za zaslání. K přečtení druhého dílu jsem se zatím bohužel nedostala, ale na první už máte online recenzi, na kterou se skrze název můžete prokliknout.

S knihou Po stopách stoleté dámy (Lenka Pecharová) jsem zahájila spolupráci s nakladatelstvím Portál, které vydává především odbornější literaturu, ale najdou se mezi nimi i takové knihy, které si moc ráda přečtu a věřím, že tím rozšířím obzory sobě i vám.

S třetí knížkou mě oslovila samotná autorka - Lena Valenová. Jedná se o Moře nálezů a ztrát: náhodní lháři, na kterou jsem popravdě už kdysi koukala, ale nějak jsem se nikdy nedostala k tomu si ji pořídit. Tak teď si ji díky autorce budu moc konečně přečíst a určitě se můžete těšit na recenzi.

Pomalu se dostáváme ke knížkám od Albatrosmedia, kde mě pravidelně zásobují skvělými knihami. Jako první se ke mně dostala reading copy Warcrossu od Marie Lu, na kterou jsem neviděla snad jedinou negativní recenzi. Osobně z toho mám trochu strach, protože o Warcrossu a všem dění kolem nevím absolutně nic. Každopádně vám alespoň zprostředkuju názor někoho, kdo bude ze začátku asi hodně zmatený. Na blogerské merendě jsem potom ještě dostala Snílka neznámého (Laini Taylorová), což je jednak bichle a jednak na ní jsou docela rozdílné názory a spoustě lidem nesedla. Hned tak se k ní asi nedostanu, ale jsem opravdu zvědavá, jaký na ní nakonec budu mít názor já.
V září také vyšlo několik druhých dílů - já tu mám Píseň stínů (S. Jae Jonesová), tedy pokračování Písně zimy a Legendu (Stephanie Garberová), pokračování Caravalu.

Tím jsme se dostali přes recenzní výtisky a přichází další kapitola - Levné knihy. 
Víceméně celé prázdniny jsem si tak postupně přidávala do košíku všechny možné knížky a pak nastala velká selekce, kdy jsem polovinu z nich promazala. Ve výsledku mi tam zůstal Čapek - a to hned několikrát. Devatero pohádek 1,2 a 3, potom Dášeňka a nakonec ještě Zahradníkův rok. Mimo to jsem ale narazila na A monster calls (Patrick Ness) - vydání, které ještě nemám. To byla samozřejmě nutnost, protože je sbírám. Na závěr jsem ještě sáhla po (doufám) odpočínkové a nenáročné romantice - Statická pravděpodobnost lásky na první pohled (J. E. Smithová).

Mám tu taky zásilku z Bookdepository - konkrétně sbírku poezie Worlds of you (Amanda Lovelace). Tato autorka napsala například The princess saves herself in this one. Její třetí kniha mě ale bohužel docela zklamala.
V druhém balíčku se skrývala City of ghosts (Victoria Schwab), na kterou mě nalákala Kája z instagramového profilu Coralineandherbooks. 

Poslední hromádkou jsou knížky, které jsem buď dostala a nebo si je zkrátka jen tak objednala, ale nespadají do žádné z výše jmenovaných kategorií. Mám tu ale opravdové pecky, jako například Un monstruo viene a verne (Volání netvora ve ŠPANĚLŠTINĚ!, které jsem dostala k narozeninám).  Potom třeba Deset tisíc nebí nad tebou (Claudia Grayová), Dreamologii (Lucy Keatingová), kterou jsem zprvu ani moc číst nechtěla, ale YOLI sbírám a kamarádka ji prodávala :)
Potom jsem si doplnila sbírku Murakamiho o Hon na ovci a Colleen Hooverovou o Námi to končí. Od YOLI jsem si potom objednala ještě Já a holka odvedle (Jared Reck) a thriller Sleduj mě (A.V.Geigerová). Úplně posledním přírůstkem byl potom Naslouchač (Petra Stehlíková).

Komentáře

Oblíbené příspěvky