20 věcí, které miluji na Kameni mudrců

Ahoj všichni!
Vítám vás u nové rubriky, o které jsem vám už psala dříve na facebooku. Jedná se o to, že si postupně pořizuji (nebo jinak získávám) nové vydání Harryho Pottera. A protože psát obyčejnou recenzi by asi bylo zbytečné, rozhodla jsem se sepsat něco podobného, jako psali a natáčeli ambasadoři Humbooku s Krverůží. Snad tedy nevadí, že jsem si tento nápad vypůjčila a trochu upravila.
Budu vám tedy ke každému dílu vypisovat věci, okamžiky, nebo třeba postavy, které se mi nejvíc líbí. Zatím to zkouším a tak budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, jak se vám tento formát článků líbí a případně co byste změnili.
Pojďme ale k prvnímu seznamu věcí - tedy seznamu z prvního dílu.



1) Mapa + Obálka
Ze všeho nejdřív na tomto vydání musím pochválit krásnou obálku a mapu, která v boxu s paperbacky nebyla.

2) Chlapec, který zůstal naživu
Nedokážu si představit lepší název první kapitoly. Obdiv autorce a překladateli, za tak výstižný název.

3) Motorka, na které Hagrid přivezl Harryho
...protože, kdo by nechtěl takovou motorku?

4) Když se Hagrid loučí s malým Harrym
Tohle byl první z těch emotivnějších okamžiků... A že jich bylo!

5) Okamžik, kdy Harry dostane dort od Hagrida
A obecně celá ta část, kdy Harry zjišťuje pravdu.

6) "Harry, ty jseš totiž - čaroděj"

7) Krucánky a Kaňoury
Tady patří pochvala hlavně překladateli, za vymyšlení všech názvů

8) Nástupiště devět a ¾ a vchod na něj
Taky byste si někdy chtěli vyzkoušet jím projít?

9) Sladkosti 
Čokoládové žabky, Bertíkovy fazolky tisíckrát jinak...

10) Když do kupé vchází Hermiona
A už v tu chvíli jsem si ji oblíbila.

11) Moudrý klobouk a rozřazování
Naprosto miluji nápad klobouku, který dokáže rozhodnout, do které koleje kdo patří.

12) Hostina po rozřazování
Okamžik, kdy mám vždycky hlad

13) Školní hymna

14) Famfrpál
Jestli mě někdy nějaký sport opravdu zaujal, byl to právě Famfrpál

15) Svetr, který dostane Harry od paní Weasleyové k Vánocům

16) Okřídlené klíče

17) Obrovské šachy
A Ronova schopnost vyhrát.

18) Fakt, že Harry se nebojí používat jméno Voldemort
Mezitím, co se všichni ostatní bojí ho vyslovit.

19) Kniha s fotkami rodičů, kterou dostane Harry od Hagrida

20) Závěrečné přidělení bodů a vítězství Nebelvíru
Zkrátka happyend jak má být

Komentáře

  1. Shrnuto - HP je nejlepší. :)) Naprosto souhlasím, a to ve všech bodech. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásně napsaný článek :) Pěkně jsi to vystihla, už jenom kvůli názvu té první kapitoly, mapě, lítající motorce a všem těm dalším věcem je Harry prostě srdcovka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud vim tak Harryho na motorce privezl Hagrid a ne Brumbal. A na konci vyhral Nebelvir a ne Havraspar. Ale jinak fajn clanek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíš, no vidíš to... Z nějakého důvodu jsem ty koleje fakt spletla...
      Díky za upozornění, jdu to opravit..
      N.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky