Zářijové knižní shrnutí | 2017

Ahoj všichni!
Jak už jsem zmiňovala, zavádím novou rubriku, která se bude týkat knih, které jsem v daném měsíci přečetla. Je to hlavně z toho důvodu, že jich přečtu poměrně dost, ale nestíhám všechno recenzovat a tak si o nich něco málo povíme tady, případně vás na jednotlivé recenze odkážu. Rozhodně mi napište dolů do komentářů, jak jste s tímto formátem spokojení, případně co byste změnili!
Tento článek by měl vycházet vždy hned po radůstkách, ale vzhledem k Humbooku a hromadě knížek na recenzi musel tentokrát trochu počkat.

Na začátku září jsem dočetla knihu The sun is also a star (Nicola Yoon), kterou jsem rozečetla už v srpnu. Musím říct, že kniha se mi celkem líbila a byla psaná celkem jednoduchou angličtinou, takže je vhodná i pro začátečníky.  Všechno, úplně všechno se mi líbilo o kousek víc, ale i tak mohu knihu doporučit.




Poté jsem se vrhla na knížku od CooBoo - Po tvém boku (Kasie Westová). Na knihu už jsem psala recenzi, takže stačí kliknout na název a můžete si ji přečíst. Podobně to je i u Tragické historie nás dvou (Jess Rothenbergová).



Petr a Lucie (Romain Rolland) patří mezi klasiky, ale mě bohužel nijak nezaujala. Mám ji ale v maturitní četbě a protože jsem se rozhodla si přečíst vše, co máme v seznamu ( a ne jen výběr 20ti knih), dala jsem jí šanci.


Ke knize Harry Potter a tajemná komnata (J.K. Rowlingová) asi nemusím vůbec nic dodávat, stejně tak k předchozímu dílu Harry Potter a kámen mudrců, a k "bonusové" knize Bajky Barda Beedleho.



Jak už jsem na facebooku zmiňovala, dala jsem tento měsíc šanci i knihám Spánek a Podivná knihovna (Haruki Murakami) a obě dvě byly skutečně zvláštní, ale líbily se mi.



Poměrně hodně zastoupená u mě byla tento měsíc i Colleen Hooverová, od které jsem přečetla knihy: Bez naděje, Ztracená naděje, Život jedna báseň a Maybe not. Na všechny by měly vyjít recenze, takže se přidejte mezi pravidelné sledující, ať vám nic neunikne.



Knihu Kaziměsti (Martin Bečan) vám také nemusím dlouho představovat. Minulý týden vyšla recenze a i u ostatních blogerů je hodně propagovaná. Stejně tak vyšla recenze i na knihu Jediná vzpomínka Flory Banksové (Emily Barrová), kterou mohu jedině doporučit!


Ke konci měsíce jsem četla naprosto dokonalou knihu Ginny napořád (Benjamin Ludwig), kterou určitě plánuji recenzovat (snad brzy).



Poté jsem se ještě pustila do novinky Moje sestra žije na krbové římse (Annabel Pitcherová), která mě bohužel celkem zklamala, ale opět si budete moct přečíst více v recenzi, která během října vyjde. Od Slovartu jsem dostala i diář - na ten buď uvidíte recenzi, nebo alespoň pár fotek na instagramu.


A poslední dočtenou knihou je Píseň zimy (S. Jae - Jonesová), která mě zprvu moc nebavila, ale ke konci se to vylepšilo a nakonec se i těším na další díl.


Celkem jsem tedy přečetla sedmnáct knížek. 
A co vy? Jakou nejlepší knihu jste během září přečetli? Pište do komentářů!

Komentáře

  1. Moc pěkné nové kousky :) Minimálně na polovinu z nich se chystám také :)

    OdpovědětVymazat
  2. Samé krásné tituly. Po novém vydání HP slintám, ale zatím mám (a četla jsem ) jen Kámen mudrců.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé knihy. Moc se mi líbí vydání Petra a Lucie, mě příběh naopak velmi zaujala a ještě dlouho po dočtení jsem na něj myslela.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky