Knižní radůstky - září 2017

Ahoj všichni!
Opět tu máme začátek měsíce a s ním i radůstky z měsíce předešlého. Už snad ani nemusím říkat, že toho je pořádná kupa, protože u mě jste na to snad už zvyklí. A neptejte se prosím, jestli to stíhám číst.... nestíhám, ale znáte to.. je to prostě silnější než já!
Tentokrát bych ale začala dvěma knihami, které patří ještě do srpnových radůstek. Článek už jsem ale měla hotový (a taky jsem na ně trochu zapomněla) a tak vám je sem dávám až teď.

Jsou to knihy Po tvém boku a Maybe not. Na knihu Po tvém boku už jste mohli vidět recenzi, takže stačí kliknout a můžete si ji přečíst. Maybe not je novelka k Možná jednou, kterou jsem si naprosto zamilovala a tak jsem si i doplňkovou knihu musela pořídit. Jedná se sice o knížku v angličtině, ale i tak jsem ji přečetla během jednoho dne (což je asi spíš tím, že má zhruba 120 stran) a líbila se mi, takže ji mohu doporučit.




Teď už ale ke knihám, které jsem si pořídila/dostala v září.
Začnu knihami na recenze, kterých v září vyšlo opravdu požehnaně.
Kaziměsti od Martina Bečana jsou první a taky jedninou Reading copy. Vy si knihu budete moct pořídit už 5.10. 2017 a i přes počáteční zklamání mohu knihu nakonec doporučit. Už jsem psala recenzi, takže opět stačí kliknout a můžete si přečíst víc. Z blogerské merendy pořádané albatrosem jsem si kromě Kaziměstů odnesla ještě knihy Harry Potter a tajemná komnata (v novém kabátku!) a Píseň zimy (S.Jae.-Jonesová). Mimochodem, ohledně Harryho Pottera se už začátkem října můžete těšit na speciální články a zcela novou rubriku.


Dále mi dorazily knihy Krverůž (A.G.Howardová), od autorky, která bude na Humbooku a Jediná vzpomínka Flory Banksové (Emily Barrová), pro recenzi stačí kliknout. V posledním balíčku dorazil všemi očekávaný Divotvůrce (Sebastien de Castell) a závěrečný díl série od Amandy Hockingové - Křišťálové království.
Za všechny knihy mockrát děkuji CooBoo a Albatrosmedia! 





Další kniha a jedna (ne)kniha mi dorazily od Slovartu.
Moje sestra žije na krbové římse (Annabel Pitcherová) a Diář 2018 od A cup of style. K diáři jsem dostala i krásnou tašku ze 100% fair trade bavlny.
Děkuji!

Dále tu mám kupičku knih od YOLI, které jsem pořídila na eshopu Neoluxoru ve slevě, a nebo v rámci akce 1+1.
První knihou je Otrávené štěstí (Irma Kraussová), která není úplně nejlépe hodnocená. Pořídila jsem ji ale za pár korun a chci si na ní udělat vlastní názor. A kdo ví, třeba se mi bude líbit. O zakoupení knihy Half Bad - napůl zlý (Sally Green) jsem přemýšlela už na Světě knihy a nakonec jsem se odhodlala až teď. Sempre navěky (J.M.Darhowerová) a Slza (Lauren Kateová) jsou knihy, o kterých jsem už hodně slyšela, ale nechtěla jsem si je pořizovat za plnou cenu. A když jsem je tam teď objevila a stály do stovky...

 A nakonec moje oblíbená Colleen Hooverová, kterou jsem si potřebovala doplnit. Teď už snad mám všechny její knihy, které v češtině vyšly. Bez naděje, Ztracená naděje a Život jedna báseň už jsem všechny přečetla a mohu jen a jen chválit.


Když tak na to koukám, ten článek už má zase kilometr... 
Od Harukiho Murakamiho jsem si už dlouho chtěla něco přečíst a když mi mamka přinesla knihu Podivná knihovna, přečetla jsem ji téměř hned. A v Neoluxoru jsem poté objevila i Spánek, který jsem také měla přečtený skoro hned. Na tyto dvě knihy samostatné recenze nakonec nebudou, ale psala jsem vám o nich na facebooku.


A nakonec tu mám knížky, které jsem dostala k narozeninám a za které moc děkuji 💗
Ze všeho nejdřív tu mám Harry Potter knížku, která mi chyběla... Harry Potter a kámen mudrců (s novou obálkou), a potom Bradavické učebnice, taktéž v novém vydání - Bajky Barda Beedleho a Fantastická zvířata a kde je najít. 



A protože maminka umí vybírat knížky, o kterých kolikrát ani nevím, dostala jsem knížku Ginny napořád (Benjamin Ludwig), kterou jsem dneska dočetla a vy všichni si ji povinně musíte přečíst také! A poslední dvě knížky jsou Zloději knih (Anders Rydell), kterou mám momentálně rozečtenou a Throne of Class (Sarah J. Maas).


A které knihy se nastěhovaly do knihovny vám?

Komentáře

  1. Maybe Not bola dokonalá novelka! <3 Naozaj škoda, že bola tak krátka, mohli jej pridať aspoň tých 100 strán. :DDD
    Ja som teraz tiež pomaly dávala dokopy zbierku Colleenoviek, tak pozerám, že nie som jediná. :)
    Divotvurce vyzerá zaujímavo, myslím, že na tú knihu sa pozriem rovnako ako na Pisen Zimy.
    Skvelé prírastky. <333

    Môj mesiac bol po dlhej dobe dosť pokojný, pribudli mi 2 klasiky a potom už len Maybe Someday od Colleen a Percy Jackson 4. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď plánuji objednávat ještě pár knížek od C.Hooverové v angličtině :)
      Píseň zimy jsem koncem měsíce dočetla (článek jsem psala dříve) a musím říct, že mě moc nenadchla... Recenze bude v pátek, tak se můžeš mrknout.
      Děkuji za komentář!
      N.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. koukam, ze spousta blogeru ma hodne podobne hromadky :-) Kristalove kralovstvi budu brat v dalsi objednavce knih, Harry je proste nadhera ♥ a tak dale, proste zavidim :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem koukala, hodně knížek mám s ostatními podobné... Ale ono, kdo by neodolal třeba Divotvůrci, že? :D
      Děkuji moc za komentář!
      N.

      Vymazat
  4. Toho teda je. :)) mě za tenhle měsíc nepřibylo nic moc. :)) užij si čtení a budu se těšit na recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je pořádná kupička nových kousků :) Nevěděla bych, do čeho se pustit dříve :) Na spoustu z těchto knih mám také zálusk :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky