Humbook 2017

Zdravím!
Dnes tu mám pro vás report ze včerejšího Humbook festivalu, který jsem si maximálně užila!
Ze všeho nejdřív bych chtěla mockrát poděkovat Albatrosmedia/CooBoo, díky kterým jsem dostala VIP vstupenku, mohla této akce zúčastnit a udělat rozhovory s autory.
Teď už ale k Humbooku. Oproti minulému roku se festival přemístil do mnohem větších prostorů - do MeetFactory v Praze. Všechno bylo lépe zorganizované a detailněji promyšlené. Snad jediné co bych vytkla je čas zhruba od tří do půl páté, kdy probíhalo více věcí naráz. Teď mě nechápejte špatně, jsem ráda, že bylo vždy co dělat, jen mě trochu mrzí, že Harry Potter 20 let, beseda s A.G.Howardovou a výroba svíček probíhaly téměř současně a tak jsem stihla od každého vždy jen část. Myslím si, že pro příští rok by bylo ideální mít vedlejší program, který by probíhal ve stejný čas jako besedy pro ty, co zrovna na besedách nejsou, ale zároveň by se nejednalo o něco, co si budou chtít všichni vyzkoušet (např. Harry Potter 20 let a výroba svíček). To je ale jen malý detail a naprosto chápu, že nikdy nejde vyhovět všem a je mi naprosto jasné, že uspořádat takovou akci dá
hodně práce.



Pojďme se ale podívat na pár fotek, které jsem na Humbooku pořídila.
Ze všeho nejdřív jsem zavítala na besedu s Martinem Bečanem - autorem Kaziměstů.


Následovala beseda s Jenny Han a hned po ní můj první rozhovor - s autorkou Šepotání a Krverůže - A.G.Howard. Nebudu vám lhát, byla jsem nervózní. Autorka je ale hrozně milá a i když jsem ne uplně všemu rozuměla, jsem ráda, že jsme se setkaly a mohly si popovídat. Rozhovor jsem pro vás zapisovala a s pomocí překladatele ještě doladila detaily, které mi unikly. Autorka mi pro vás také dala něco do soutěže, kterou v dohledné době najdete u mě na instagramu. 





Poté následovala beseda s Joelle Charboneau, ale té jsem stihla jenom kousek, protože jsem se mezitím šla podívat do ostatních místností a kouknout na knížky, které se na Humbooku prodávaly. A nakonec jsem si odnesla jenom jednu - Univerzita výjimečných (první díl), kterou mi spousta z vás doporučovala. A samozřejmě taky knihu z VIP balíčku, ale k tomu se dostaneme. 

Následoval další rozhovor, ze kterého už jsem tolik nervózní nebyla a dokonce jsem měla i stejného překladatele, takže všechno šlo jako po másle a druhý rozhovor pro vás byl na světě.
Potom jsem měla chvilku volno mezi dalším rozhovorem a tak jsem se vydala k instagrafu vytisknout si fotky.


Následoval rozhovor s úžasnou Joelle Charbonneau, který jsem si užila asi ze všech nejvíc. Joelle je skvělá, sympatická spisovatelka a rozhovor s ní je nejdelší ze všech, protože jsme si opravdu skvěle popovídaly a od otázek se dostaly i k dalším tématům. 

Poté následovala beseda s A.G.Howard, které jsem opět stihla jenom kousek. Byla jsem se mezitím podívat ještě na výrobu svíček a taky na program "Harry Potter 20 let". Bohužel jsem nějak pozapomněla fotit a tak tu mám fotky jen z těch svíček. Původně jsem si také chtěla jednu vyrobit, ale nakonec jsem šla na sraz s lidmi s báječnými instagramu (všechny zdravím!) a poznala tak spoustu nových tváří, skrytých za profily, které sleduji každý den. 




Nechyběl ani fotokoutek...


Poté už jsem se zúčastnila jen A-Z tagu (poslední fotka) a pomalu vyrazila domů. Následovala ještě autogramiáda zahraničních autorek, ale já už měla vše podepsané z rozhovorů. :)

A co se skrývalo ve VIP balíčku?


Závěrem bych chtěla ještě moc poděkovat všem, co si se mnou přišli popovídat, nebo se vyfotit. Udělalo mi to velkou radost a ráda jsem vás všechny poznala!

Byli jste na Humbooku? A jak se vám tam líbilo?

Komentáře

  1. Já se bohužel na Humbook nedostala. :)) Vypadá to, že sis den užila a jsem ráda alespoň za zproštředkovaní tamní atmosféry skrz tvé povídání a fotky. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Humbook byl super:) Byla jsem na všech besedách kromě autorky Šepotání. Nejvíce se mi asi líbila beseda s Joelle, ta byla opravdu úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Joelle je opravdu skvělá!
      Ale i všechny ostatní autorky byly moc milé :)
      N.

      Vymazat
  3. Skvělý článek o Humbooku :) Já na něm byla včera také a to poprvé :) Nápad a program super. Líbilo se mi kouzlení a těšila jsem se na workshopy :) AAle bohužel jsem nakonec skoro nic nestihla. Chtěla jsem si koupit knihy, když jsem stála ve frontě 30minut, tak jsem to vzdala a tak jsem odjela s prázdnou :D Chtěla jsem si udělat záložku a svíčky, ale přes ty kvanta lidí jsem se sotva nacpala do té malé místnůstky :D a už vůbec nemluvím o tom děsně vydýchaném sále :D takže moc nadšená nejsem, ale nápad jako takový- festival YA literatury a program se mi líbí. Chce to jen najít o dost větší místo na pořádání :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky